INFOGRAFICE Renault Group a reușit să crească în primele șase luni, cu ajutorul modelelor Dacia

INFOGRAFICE Renault Group a reușit să crească în primele șase luni, cu ajutorul modelelor Dacia
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 16 iul 2021

Renault Group a anunțat cifrele de vânzări pentru primele șase luni ale acestui an, cu o creștere de 18,7% față de perioada similară din 2020, care a cuprins și cea mai dificilă parte a pandemiei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Grupul Renault, care include și marca Dacia, a vândut în perioada ianuarie – iunie 2021 un total de 1,42 milioane de vehicule, cu 18,7% mai multe față de 2020, dar cu 24,2% sub nivelul înregistrat în 2019.

2021, anul prevenției în business. Ce soluții au companiile în dificultate pentru redresare? CITEȘTE ȘI 2021, anul prevenției în business. Ce soluții au companiile în dificultate pentru redresare?

Marca Renault a reprezentat cea mai mare parte a vânzărilor, cu 901.500 vehicule, cu 18,5% mai multe față de anul trecut. Piața din Europa a adus 59% din totalul vânzărilor, procent care arată cât de ridicată este dependența mărcii de această piață. Pe pricipalele piețe din Europa, Renault și-a îmbunătățit volumul livrat persoanelor fizice cu 2 procente, până la 40%.

În Europa, marca franceză a vândut 532.161 unități, cu 13,2% mai multe, reușind să obțină o cotă de piață de 7%. Pe segmentul de vehicule comerciale, unde are o poziție solidă, Renault și-a mărit cota de piață la 14,4%.

Dacia, creștere de aproape 25%

Dacia a însumat 262.814 vehicule vândute la nivel global, în prima jumătate a anului, cu 24,5% mai multe decât în 2019, în timp ce primul model electric, Spring, a înregistrat peste 15.000 de comenzi ferme.

Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial CITEȘTE ȘI Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial

Cealaltă marcă a unității de business, Lada, a reușit să vândă 200.219 vehicule, cu 51% mai multe față de anul trecut, consolidându-și cota de piață în Rusia la 23%. Cele mai vândute modele ale mărcii sunt Granta, Vesta și NIVA.

Să nu uităm că mașinile Dacia contribuie atât direct, cât și indirect la vânzările Renault, o bună parte din cifrele mărcii franceze fiind generate de modelele Dacia vândute pe piețele din afara Europei cu sigla Renault pe grilă. Anul trecut, Sandero a fost cel mai vândut model din grupul francez, iar Duster s-a situat pe locul al treilea, după Clio. Modelele familiei Logan - Sandero - Duster reprezintă aproximativ 30% din vânzările grupului Renault.

INFOGRAFICE Renault Group a reușit să crească în primele șase luni, cu ajutorul modelelor Dacia

INFOGRAFICE Renault Group a reușit să crească în primele șase luni, cu ajutorul modelelor Dacia

viewscnt
Afla mai multe despre
vanzari renault
inmatriculari renault
rezultate renault
rezultate dacia