Jurgen Stackmann, șeful vânzărilor VW: „Cum pot noul Golf și ID.3 să aibă succes unul lângă altul?”. Un nume controversat, dat unui automobil cu o țintă dificilă

Jurgen Stackmann, șeful vânzărilor VW: „Cum pot noul Golf și ID.3 să aibă succes unul lângă altul?”. Un nume controversat, dat unui automobil cu o țintă dificilă
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 16 nov 2019

Jurgen Stackman, cel care coordonează vânzările mărcii Volkswagen, își pune probleme legate de felul în care vor decurge vânzările celor două automobile lansate de companie în această toamnă: a opta generație Golf și primul automobil electric din noua familie ID.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

„Cum pot noul VW Golf și VW ID.3 să aibă succes unul lângă altul?”, se întreabă, într-o postare pe twitter, Jurgen Stackmann, membru al Consiliului de Administrație al VW și director de Vânzări, Marketing și After Sales.

Volkswagen a lansat anul acesta două modele extrem de importante pentru viitorul companiei. VW Golf a ajuns la a opta generație și reprezintă cel mai vândut model al mărcii din ultimele decenii. Chiar dacă dispariția motoarelor cu combustie ar putea să conducă, inevitabil, și la dispariția acestui model, astăzi VW nu poate ignora greutatea pe care o are acest model în vânzările firmei. Acesta este și motivul pentru care lansarea sa a ocupat un loc special, iar investițiile în noua generație sunt la fel de mari ca și la generațiile anterioare. Rămâne un mister de ce șefii VW nu au ales să transforme Golf în primul automobil complet electric și au preferat să realizeze un nou model.

Așa a apărut ID.3, un nume controversat, care a fost dat unui automobil ce are o țintă dificilă: să devină cel de-al treilea model istoric al mărcii, după Beetle și Golf. Practic, ID.3 trebuie să preia locul lui Golf, peste ani, la nivel de popularitate. În acest moment, însă, cele două automobile concurează amândouă, pe aceeași pistă, în fața clienților. Ambele sunt în clasa compactă, ambele au arhitectura de tip hatchback, ambele se bucură de reputația mărcii VW și beneficiază de aceeași tehnolgie. Singura diferență este la capitolul motorizare. Golf folosește motoarele tradiționale și, în plus, ar putea avea și o versiune electrică, e-Golf, ca și generația anterioară. ID.3 este doar electric, iar acest lucru îl face și ceva mai scump, pentru unii dintre clienți. Pentru VW, poziționarea celor două pune probleme.

Cele două uzine de automobile din România au produs peste 400.000 de mașini în acest an CITEȘTE ȘI Cele două uzine de automobile din România au produs peste 400.000 de mașini în acest an

 „Cu ambele modele, ne mișcăm înainte constant. ID.3 este un puternic model complet electric. Este pentru cei care sunt pregătiți pentru viitor”, spune cel care răspunde de marketingul ambelor modele. „Dacă preferi mai degrabă să aștepți ceva mai mult, poți fi suficient de progresiv în noul Golf, fără să ai senzația că ai rămas pe afară. Oferă performanțe hibrid avansate care îl fac cel mai curat Golf de până acum. Ambele modele oferă o mare digitalizare și conectivitate”, mai spune Stackmann.

Jurgen Stackmann, șeful vanzarilor VW

Jurgen Stackmann, șeful vanzarilor VW

„În opinia mea, noul Golf și ID.3 își vor găsi locul pe piață perfect, unul lângă altul. Vedem de asemenea că ID.3 câștigă tot mai mulți clienți, care nu au avut de a face cu Volkswagen până acum”.

Modelul ID.3 a fost lansat și poate fi rezervat deja la dealeri sau online. Fabrica VW din Zwickau a demarat producția, iar livrările vor începe în clipa în care vor fi constituite stocurile dealerilor.

viewscnt
Afla mai multe despre
vw
vw golf
vw id3
golf vs id.3
jurgen stackmann