KLM operează circa 10% din numărul obișnuit de zboruri în această perioadă

KLM operează circa 10% din numărul obișnuit de zboruri în această perioadă
Profit.ro
Profit.ro
scris 22 apr 2020

Compania olandeză KLM operează, în această perioadă, aproximativ 10% din numărul obișnuit de zboruri și aplică o serie de măsuri excepționale de siguranță și igienă, una dintre acestea fiind asigurarea distanței de 1,5 metri între pasageri pe întreaga durată a cursei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Potrivit sursei citate, măsurile de siguranță și igienă pentru prevenirea răspândirii COVID-19 sunt aplicate în conformitate cu instrucțiunile primite de la Organizația Mondială a Sănătății (OMS), Institutul Național pentru Sănătate Publică și Mediu din Olanda (RIVM) și Asociația Serviciilor Regionale Olandeze de Sănătate Publică (GGD), scrie Agerpres.

Un nou jucător: Spaniolii de la Arin Express intră în România CITEȘTE ȘI Un nou jucător: Spaniolii de la Arin Express intră în România

Astfel, printre cele mai importante măsuri excepționale adoptate de KLM se află: asigurarea distanței de 1,5 metri între pasageri pe durata zborului, în acest caz locurile fiind prealocate, în așa fel încât să existe scaune libere între pasageri, în conformitate cu protocoalele de distanțare socială. "În cazul zborurilor de repatriere, însă, blocarea locurilor libere nu este întotdeauna posibilă, întrucât prioritară este reunirea cât mai multor familii și aducerea acasă a cât mai mulți cetățeni blocați în străinătate în această perioadă dificilă", precizează compania aeriană.

O altă măsură specială luată pentru siguranța pasagerilor și a angajaților KLM se referă la minimizarea interacțiunii și a contactului direct dintre echipaj și pasageri în timpul serviciilor de catering de la bord. În acest context, serviciul la bord este adaptat, oferta de catering a fost simplificată, iar produsele vor fi servite în cutii speciale.

De asemenea, pe durata zborurilor, întregul echipaj poartă măști și mănuși de protecție, iar la bord există produse adiționale de igienă, cum ar fi dezinfectantele pentru mâini.

În prezent, compania aeriană oferă pasagerilor zboruri directe către 162 de destinații, cu o flotă de peste 214 de aeronave. KLM, care a fuzionat în 2004 cu Air France, are peste 33.000 de angajați în întreaga lume.

Compania este membru al Alianței SkyTeam Alliance, care are 20 de companii aeriene membre și o rețea comună de 1.063 de destinații în 173 de țări. La ora actuală, Grupul Air France - KLM transportă aproape 100 de milioane de pasageri pe an. Operatorul aerian este primul din lume care trimite notificări și cartea de îmbarcare pe Whatsapp, Facebook, Messenger, Twitter și WeChat, având peste 25 de milioane de fani și urmăritori pe diverse platforme de socializare și mai mult de 250 de agenți care se ocupă de interacțiunea companiei în mediul online.

viewscnt
Afla mai multe despre
klm
zboruri