Mazda a vândut cu 36% mai mult în România, în primele nouă luni ale anului

Mazda a vândut cu 36% mai mult în România, în primele nouă luni ale anului
Profit.ro
Profit.ro
scris 7 oct 2015

Constructorul auto nipon Mazda a raportat o creștere de 36% a vânzărilor în România, în primele nouă luni ale anului, până la 795 de autoturisme, potrivit unui comunicat de presă al reprezentanței locale a mărcii.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În intervalul ianuarie - septembrie 2015, Mazda3 a fost cel mai bine vândut model, cu 310 autoturisme comercializate, cu 118 mai multe decât in perioada similară din 2014. De asemenea, cel mai nou SUV Mazda, CX-3, lansat pe piață în urmă cu patru luni, a fost achiziționat deja de către 80 de clienți din România.

Per total, Mazda anunță o creștere cu 36% a vânzărilor după nouă luni, pe plan local, volumul total ajungând la 795 de autoturisme. La nivelul lunii septembrie, compania a comercializat 127 de unități, ceea ce reprezintă o creștere de 79%, comparativ cu aceeași lună din 2014.

Conform datelor citate, pe segmentul autoturismelor de import, Mazda a ajuns la o cotă de piață 2%, comparativ cu 1,7%, anul trecut.

Statistica Direcției Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor /DRPCIV/ relevă faptul că, la nivelul primelor opt luni din acest an, au fost înmatriculate în România 1.413 unități Mazda, dintre care 770 erau autoturisme noi.

Sursa: Agerpres

viewscnt
Afla mai multe despre
mazda
autoturisme