Mitsubishi Motors intră în era Ghosn cu planul „DRIVE FOR GROWTH” menit să-i crească vânzările și profitul cu 30%

Mitsubishi Motors intră în era Ghosn cu planul „DRIVE FOR GROWTH” menit să-i crească vânzările și profitul cu 30%
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 18 oct 2017

Mitsubishi Motors, companie controlată începând de la sfârșitul lui 2016 de Nissan, devenită în acest fel parte a Alianței Renault – Nissan, a dat publicității planul de dezvoltare pe următorii trei ani, unul ambițios care țintește creșterea cu 30% a vânzărilor și a veniturilor, precum și un profit operațional de peste 6 procente.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Mitsubishi Motors intră în plin în era Carlos Ghosn, cel care a devenit CEO al companiei și a demarat deja transformarea companiei după modelul Nissan. Planul pe care echipa sa îl lansează se numește „Drive for Growth”, are o întindere de 3 ani și urmărește o creștere spectaculoasă a vânzărilor de vehicule, până la 1,3 milioane de untiăți, precum și a veniturilor, până la 2,5 mii de miliarde yeni (aproape 20 miliarde euro). Profitabilitatea ar trbeui să crească până la 6% și peste acest prag, de la 0,3% la ultimul exercițiu financiar.

Osamu Masuko, Mitsubishi Motors celălalt executiv al companiei, a declarat: "Drive for Growth este noua hartă a Mitsubishi Motors. Vom reconstrui încrederea în compania noastră ca principală prioritate, vom lansa cu succes noi vehicule și vom avea o recuperare financiară V-shape. Aceasta va fi fundația pentru o creștere sustenabilă, care va implica o creștere a investițiilor și a cheltuielilor pentru dezvoltarea de produse”. Potrivit datelor prezentate în plan, cheltuielile de investiții vor crește la 137 miliarde yeni în 2019, cu o pondere de 5,5% din vânzări. Cheltuielile de cercetare și dezvoltare vor crește cu 50%.

Din punct de vedere al produselor, Mitsubishi și-a porpus să-și consolideze gama de SUV-uri 4x4 și pick-up-uri și să lanseze 11 modele în cei trei ani, incluzând aici noile Eclipse Cross și XPANDER. Șase dintre acestea vor fi complet noi, celelalte vor fi face-lifturi. La finele celor trei ani, cele cinci cele mai vândute modele ale mărcii, SUV-uri, 4x4 și hibride ar trebui să acopere 70% din vânzări.

Este programată o extindere pe piețele din regiunile ASEAN, Oceania, SUA, China și Japonia.

Cooperarea în cadrul Alianței Renault – Nissan – Mitsubishi ar urma să genereze sinergii pentru toate mărcile partenere de peste 10 miliarde euro, până în 2022. Beneficiile Mitsubishi s-ar putea ridica la peste 100 milioane de euro, în cei trei ani ai planului de dezvoltare.

Nissan controlează 34% din Mitsubishi, un pachet care îi asigură deciziile în companie. Carlos Ghosn, președinte al Renault și Nissan, a renunțat la poziția de CEO al Nissan pentru a se putea ocupa îndeaproape de Mitsubishi.

Anul trecut, vânzările Mitsubishi au totalizat 926.000 de vehicule, iar anul acesta cifrele s-ar aporpia și mai mult de 1.000.000 de vehicule, contribuind astfel la o posibilă clasare a Alianței pe primul loc la nivel global. 

viewscnt
Afla mai multe despre
mitsubishi
carlos ghosn