Toate noile motociclete și mopede care vor fi omologate începând din 1 ianuarie 2020 în scopul comercializării în Uniunea Europeană (UE) trebuie să îndeplinească noul standard de mediu Euro 5, care va înlocui norma de poluare actuală Euro 4, informează Asociația Constructorilor Europeni de Motocicluri (ACEM), într-un comunicat transmis luni de Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA).
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Motocicletele enduro și cele de trial, mopedele cu trei roți concepute pentru scopuri utilitare și cvadriciclurile ușoare sunt segmente de nișă care au primit o perioadă de tranziție până la 1 ianuarie 2024 pentru implementarea standardului Euro 5, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Zentiva Group anunță fuziunea cu AI Sirona Bidco, vehicul financiar al fondurilor americane de investiții AdventO altă modificare este introducerea progresivă a unui al doilea nivel de diagnoză cu care motociclul este echipat din construcție (OBD), care permite identificarea avansată și semnalizarea defecțiunilor, precum și defectarea sistemelor de control al emisiilor, precizează ACEM.
Secretarul general al Asociației Constructorilor Europeni de Motocicluri, Antonio Perlot, a arătat că performanțele de mediu ale motocicletelor cu motorizare Euro 5 vor deveni similare cu cele ale automobilelor cu motorizare Euro 6.