Noul director TAROM - Când vezi că există mai mulți directori care au același nume de familie și sunt rude, aici e ceva ciudat

Noul director TAROM - Când vezi că există mai mulți directori care au același nume de familie și sunt rude, aici e ceva ciudat
Profit.ro
Profit.ro
scris 17 aug 2022

TAROM a fost o vacă de muls pentru diferite grupuri și foarte multe contracte s-au făcut doar că “așa era bine” - spune directorul general al companiei, Mihăiță Ursu, revenit la șefia companiei naționale aeriene din ianuarie anul acesta.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Totuși, spune acesta, TAROM are șanse să vadă luminița de la capătul tunelului... în 2024, când ar putea trece pe profit sau ar putea măcar încheia anul fără pierderi. Până atunci trebuie finalizat procesul de restructurare a companiei și cel de uniformizare a flotei, arată Digi 24.

ULTIMA ORĂ Free Now a decis, în final, ieșirea din România CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Free Now a decis, în final, ieșirea din România

TAROM vrea să renunțe la aeronavele vechi și să aducă în flotă patru avioane noi. Primul Boeing MAX8 ar urma să intre în flota companiei anul viitor. În primele șapte luni ale anului, 1,15 milioane de oameni au zburat cu un avion TAROM. I-a costat mai mult ca anul trecut. Ca urmare a scumpirii carburantului și a majorarea tarifelor practicate de marile aeroporturi, compania a scumpit biletele cu 15%. Ca să mai adune ceva bani, de la anul compania vrea să vândă la bordul aeronavelor sale produse alimentare și nu numai.

Companiile aeriene rusești cer legalizarea reinstalării pieselor de la o aeronavă la alta CITEȘTE ȘI Companiile aeriene rusești cer legalizarea reinstalării pieselor de la o aeronavă la alta

"TAROM avea în iunie 2020 peste 1.800 de angajați, o organigramă supra-dimensionată în care se regăseau familiile reamintite în presa de la acea vreme și multele grupuri cu diferite interese. Am reușit, în decursul a câtorva luni, să eliminăm mare parte dintre aceste grupuri. Și nu numai.

Am schimbat aproape toți directorii interni, tocmai pentru a da un “restart” felului în care compania își desfășura activitatea. (...) Au fost multe familii în TAROM. Dar acest lucru nu pot spune că e în totalitate greșit. De exemplu, la marile companii aeriene din S.U.A. se încurajează ca angajații să-și aducă membri de familie care lucrează în domeniu.

Europa Liberă: Situația la zi a autostrăzilor României prinse în PNRR. Doar 10 km construiți într-un an, 50 în lucru CITEȘTE ȘI Europa Liberă: Situația la zi a autostrăzilor României prinse în PNRR. Doar 10 km construiți într-un an, 50 în lucru

Nu am vreo problemă cu asta neapărat atât timp cât nu există interese în aceste familii care să contravină cu bunul mers al TAROM! Dar, totuși, când vezi că există mai mulți directori în TAROM care au același nume de familie și sunt rude, aici e ceva ciudat și trebuie investigat. Plus că am descoperit multe situații în care membrii familiei puteau fi într-un potențial conflict de interese", spune directorul.

viewscnt
Afla mai multe despre
tarom
director