Porsche, nou record de vânzări, dar scăderea neașteptată în Germania a împiedicat marca să depășească 250.000 unități

Porsche, nou record de vânzări, dar scăderea neașteptată în Germania a împiedicat marca să depășească 250.000 unități
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 12 ian 2018

Porsche a încheiat anul 2017 cu un nou record de vânzări, însă nu a reușit să depășească, deocamdată, pragul de 250.000 de unități vândute. Creșterea Porsche față de 2016 a fost de 4%, un ritm care s-a diminuat față de avântul pe care marca îl luase în prima parte a anului.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Constructorul de mașini sport Porsche a anunțat un volum de mașini vândute de 246.000 de unități, cu 4% mai multe decât anul trecut. Modelul Panamera, ajuns la a doua generație, a avut o creștere de 83% față de anul anterior.

”Versiunile hibride ale noului Panamera sunt foarte bine primite de clienți, validând strategia noastră de produs. Modelul Turbo S E-Hybrid, ca vârf de gamă, reprezintă combinația perfectă între performanță și eficiență, stabilind noi standarde în clasa sa”, a spus Detlev von Platen, Membru în Consiliul Executiv, Responsabil pentru Vânzări și Marketing, în cadrul Porsche AG.

Familia 718, care cuprinde modelele Boxster și Cayman, au avut, de asemenea, creșteri, la aproximativ 25.000 de unități, cu 6% mai multe față de 2016.

SUV-ul compact Macan a fost și în 2017 cel mai vândut model Porsche, cu peste 97.000 de exemplare vândute și o creștere de 2%.

Piețele cele mai importante pentru Porsche au fost Europa, cu peste 80.000 de automobile vândute (+2%), China, cu peste 71.000 de automobile, cu 10% mai multe decât în anul anterior,  și SUA, cu peste 55.000 de unități.

Piața de origine, Germania, a înregistrat o surprinzătoare scădere, de aproximativ 3 procente, cu 28.317 unități, cu circa 900 de automobile mai puține decât anul trecut.

În 2018, Porsche mizează pe noua generație Cayenne, lansată în 2017 și care va intra treptat pe cele mai mari piețe. „În 2018, noul Cayenne va fi lansat în regiunile-cheie de vânzări, SUA și China, promițând o creștere importantă”, a mai spus șeful marketingului Porsche.

Porsche a reușit o ascensiune spectaculoasă a vânzărilor în ultimii 5-6 ani, grație celor două SUV-uri lansate și a limuzinei Panamera, care au extins gama și au generat volume de peste 1 milion de exemplare pentru marca sport.

Porsche, nou record de vânzări, dar scăderea neașteptată în Germania a împiedicat marca să depășească 250.000 unități

viewscnt
Afla mai multe despre
porsche
piata auto