Renault concediază sute de angajați la una din uzine, din cauza cererii scăzute de mașini

Renault concediază sute de angajați la una din uzine, din cauza cererii scăzute de mașini
scris 20 mai 2020

Renault pregătește concedierea unui număr mare de angajați la uzina din Slovenia, unde lucrează circa 3.200 de persoane, din cauza efectelor pandemiei de coronavirus, potrivit unor informații confirmate de constructorul francez.

„Creierul” operațiunilor care coordonează intervențiile în caz de dezastre, echipat cu aparatură de ultimă generație în valoare de peste 500.000 de lei provenind din donații CITEȘTE ȘI „Creierul” operațiunilor care coordonează intervențiile în caz de dezastre, echipat cu aparatură de ultimă generație în valoare de peste 500.000 de lei provenind din donații

Constructorul francez Renault, care deține și marca Dacia, vrea să elimine 400 de locuri de muncă în Slovenia, în uzina din Novo Mesto, Revoz, în care sunt fabricate Clio și Twingo, potrivit Automotive News. Tot acolo este produs și modelul Smart ForFour, care utilizează platforma Renault.

Susține-i pe cei din linia întâi cu un simplu SMS CITEȘTE ȘI Susține-i pe cei din linia întâi cu un simplu SMS

Motivul principal este scăderea masivă a cererii de automobile în Europa, dar și la nivel global. Compania a confirmat intenția de reducere a personalului, astfel că va fi menținut actualul program cu două schimburi. Anterior, în aprilie, compania franceză anunțase că urmează să aducă și al treilea schimb la uzină, începând din mai.

Pentru protejarea sănătății clienților, Enel oferă clienților o multitudine de modalități de plată și canale de comunicare CITEȘTE ȘI Pentru protejarea sănătății clienților, Enel oferă clienților o multitudine de modalități de plată și canale de comunicare

Fabrica Renault din Slovenia a fost oprită șase săptămâni, din cauza epidemiei de coronavirus.

Renault se află în fața unei dintre cele mai mari scăderi a vânzărilor din istoria sa, în luna martie înregistrând un declin de 79,5%, cu doar 18.453 de autovehicule înmatriculate în Europa, față de aproape 90.000 cu un an înainte. Compania vine după un an dificil, în care a intrat pe pierdere, fiind nevoită acum să recuducă cu până la 2 miliarde de euro cheltuielile din următorii doi ani.

Renault și PSA au primit promisiuni din partea statului francez că vor fi susținute cu credite garantate de stat, dar li s-a pus condiția să readucă în Franța producția de automobile din alte țări.

viewscnt
Afla mai multe despre
renault concedieri
industria auto coronavirus
declin piata auto