Vânzările grupului francez Peugeot au crescut cu 2,3% în primul semetru, la 1,6 milioane de vehicule, susținute de majorarea puternică a livrărilor în Iran, care a compensat piețele stagnante din Europa și Asia, transmite MarketWatch.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Livrările în Orientul Mijlociu și Africa au crescut de peste trei ori, la 277.931 de vehicule, ca urmare a producției mai mari a Peugeot în Iran, după relaxarea sancțiunilor occidentale impuse de Occident acestui stat, scrie News.ro.
Vânzările grupului, cunoscut oficial sub numele de PSA, au scăzut însă cu 1,9% în Europa, cea mai mare piață a sa, și au coborât cu aproape 50% în China și Asia de Sud-Est, PSA continuând reorganizarea operațiunilor în regiune.
Peugeot are printre cele mai ridicate marje de profit în rândul producătorilor auto europeni, iar în ultimii câțiva ani a preferat creșterea treptată a profitului, decât prin volum.
Grupul va înregistra în curând o creștere mare a volumului odată cu finalizarea preluării de 2 miliarde de dolari a Opel, divizia europeană neprofitabilă a General Motors.