Serviciul de streaming al celor de la Disney, care se află doar câteva luni de lansare în România, a încheiat anul trecut cu aproape 130 de milioane de abonați.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
După ce a dobândit 11,8 milioane de noi abonați în ultimul trimestru din 2021, Disney+ a ajuns, la finele anului trecut, la 129,8 milioane de abonați plătitori, în creștere cu 37% față de anul anterior.
Performanța Disney+ a depășit cu mult previziunile pentru T4 2021. Analiștii se așteptau ca serviciul să adauge în jur de 7,3 milioane de abonați.
Pentru prima oară de când a fost lansat serviciul, Disney a oferit informații privind abonații și pe regiuni. Astfel, Disney+ are 42,9 milioane de abonați în Statele Unite și Canada, iar în restul lumii însumează 45,9 milioane de abonați.
Dacă pe continentul american creșterea a fost de numai 18%, în restul lumii Disney+ a crescut anul trecut cu 57%. Acest procent ar putea fi și mai mare după extinderea de anul acesta.
Disney+ câștigă, în medie, 5,96 de dolari pe abonat la nivel global și 6,68 de dolari pe abonat în SUA și Canada. Disney+ Hotstar (brandul folosit în India) câștigă 1,03 dolari pe abonat.
Serviciul de streaming al celor de la Disney urmează să se lanseze în România cândva în cursul verii.