Allianz-Țiriac a subscris în primele nouă luni ale anului 2021 prime brute în valoare de peste 1,2 miliarde de lei, în creștere cu peste 19% față de aceeași perioadă a anului trecut. Toate liniile de business semnificative au înregistrat creșteri ale vânzărilor, motorul principal fiind avansul accelerat al numărului de clienți.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
“Ne îndreptăm către cel mai bun an din istoria Allianz-Țiriac, cu rezultate care vor depăși semnificativ estimările inițiale!”, spune Virgil Șoncutean, CEO al Allianz-Țiriac.
CITEȘTE ȘI Dan Fați, CEO și co-fondator Dacris, în top 100 mondial cei mai influenți CEO din office suppliesPe segmente de business, o creștere puternică a volumului de vânzări, de aproximativ 34%, a fost raportată la nivelul asigurărilor de viață. Avansul a fost susținut de contextul actual, care a determinat o deschidere mai mare pentru produse de asigurare de viață și sănătate, precum și de capacitatea partenerilor de distribuție Allianz-Țiriac de a capta interesul crescut din partea clienților.
De asemenea, primele brute subscrise din asigurările de sănătate, locuință și călătorie s-au menținut pe trendul ascendent. Vânzările de asigurări de locuință au avansat cu 24%, în timp ce în cazul asigurărilor de călătorie subscrierile s-au triplat.
Primele subscrise pe segmentul auto au crescut cu peste 14% și au depășit 582 milioane de lei, dovadă a faptului că Allianz-Țiriac este un jucător activ și în această piață.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Early Game Ventures va lansa al doilea fond de investiții, cu majorări substanțiale de cifre: Următorul unicorn românesc va apărea în mai puțin de 5 aniÎn primele 9 luni din 2021, aproximativ 548 milioane de lei au fost direcționate clienților și terților păgubiți în baza polițelor încheiate. Față de aceeași perioadă a anului 2020, despăgubirile s-au majorat cu mai mult de 9%. Cea mai mare parte a plăților, aproximativ 70%, a fost făcută în contul asigurărilor auto. Cheltuielile cu daunele auto s-au majorat cu circa 15% în primele 9 luni din 2021, fiind factorul principal al creșterii ratei combinate, care a ajuns la 92% la finalul lunii septembrie 2021.
Profitul operațional aferent primelor 9 luni din 2021 s-a situat la aproximativ 112 milioane de lei.