O parte dintre serviciile bancare oferite clienților First Bank au fost suspendate de vineri, 31 octombrie până duminică, 2 noiembrie, astfel încât clienții să fie migrați în sistemul Intesa SanPaolo.
Luni însă mulți clienți ai băncii nu și-au putut accesa conturile, în principal aplicația de mobile banking, și au luat cu asalt liniile de call-center, unde unii susțin că nu au reușit să dea de nimeni.
 Totodată, au mai reclamat că nu le funcționează sau nu au primit codurile PIN pentru utilizarea noilor carduri Intesa SanPaolo.
Clienți ai băncii au scris Profit.ro că nici marți situația nu era rezolvată cu accesul la mobile banking. De asemenea, pe pagina de Facebook a băncii există multiple noi plângeri din partea clienților.
În mesajele transmise acolo de bancă, clienții care au probleme cu logarea sunt sfătuiți să încerce de mai multe ori să introducă codul de activare, dacă nu au trecut de acest pas, sau să meargă în cea mai apropiată sucursală.
Deși reprezentanții Intesa au transmis luni la prânz că situația se rezolvase, luni seară, la ora 18, pe pagina de Facebook a băncii clienții erau informați că banca se confruntă „cu câteva dificultăți tehnice ce țin de funcționarea aplicației de Mobile Banking.
 Pentru unii utilizatori funcționează, în timp ce alți utilizatori întâmpină probleme”.
Persoane care susțin că sunt clienți persoane juridice ai băncii se plâng în mod special că nu pot utiliza plățile cu carduri și acest lucru le afectează vânzările și că în același timp nu au o linie dedicată de suport.














