2Performant Network își majorează afacerile cu 50%, dar rămâne pe pierdere la 9 luni. Atac cibernetic de amploare

2Performant Network își majorează afacerile cu 50%, dar rămâne pe pierdere la 9 luni. Atac cibernetic de amploare

Dorin Boerescu, director general al 2Performant

scris 8 nov 2022

Compania de marketing afiliat 2Performant a realizat o cifră de afaceri în linie cu cea bugetată.

2Performant Network (2P) a realizat în primele 3 trimestre venituri din exploatare de 26,62 milioane lei, în creștere cu 49,97% față de cele de 17,75 milioane lei din perioada similară a anului trecut, rezultate pe care Dorin Boerescu, director general și acționar cu o deținere de 33,02%, le caracterizează drept remarcabile.

Afacerile companiei, care în luna august a suferit un „atac cibernetic de amploare”, sunt cu puțin peste cele bugetate.

SURPRIZĂ Frații Winklevoss, care l-au acuzat pe Mark Zuckerberg că le-a furat ideea Facebook, primii miliardari bitcoin, au intrat în România CITEȘTE ȘI SURPRIZĂ Frații Winklevoss, care l-au acuzat pe Mark Zuckerberg că le-a furat ideea Facebook, primii miliardari bitcoin, au intrat în România

"În luna august am trecut printr-un atac cibernetic de amploare, pe care echipa noastră tehnică, infrastructura și platforma l-au gestionat cu brio, nefiind înregistrată vreo pierdere. În zilele de 25 și 26 august 2022, asupra 2Performant a fost lansat un atac DdoS asupra unuia dintre endpoint-urile publice ale API-ului Companiei. Ca urmare a atacului, serverele Companiei de API au primit peste 1 milion de cereri de la zeci de mii de IP-uri din toată lumea, fapt ce a cauzat un timp de răspuns ridicat al serviciilor companiei.

Topul țărilor din care au venit request-urile este condus de China, Thailanda și Statele Unite. Compania a luat măsuri imediate pentru a atenua atacul și, ca urmare a expertizei echipei 2Performant Network, nicio dată a niciunuia dintre utilizatorii companiei nu a fost compromisă. Toate sistemele companiei de atribuire au funcționat fără erori pe toată durata atacului,deși mai încet pe alocuri", anunță compania.

„Date fiind rezultatele foarte bune din primele trei trimestre, ne uităm în continuare cu încredere la ținta asumată pentru tot anul, însă contextul pieței de eCommerce și de digital marketing este foarte diferit de cel din anii anteriori și ne îndeamnă la prudență”, mai spune Boerescu în raportarea trimestrială. „Cu toate că avem pregătite mai multe scenarii care depind de schimbările din comportamentul consumatorilor, nu excludem o ușoară încetinire a creșterii 2P în T4.”

ULTIMA ORĂ Planul de redresare al Vivre Deco - schimbă sistemul de vânzare și taie puternic din costul lunar de marketing CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Planul de redresare al Vivre Deco - schimbă sistemul de vânzare și taie puternic din costul lunar de marketing

Cheltuielile de exploatare la 9 luni s-au majorat cu 43,91% la 27,76 milioane lei, de la 19,29 milioane lei în intervalul corespondent al anului precedent, astfel încât compania afișează o pierdere de 1,26 milioane lei. Și în primele 3 trimestre din 2019, 2Performant avea un rezultat negativ, de 1,57 milioane lei.

Compania a lansat ieri opțiunea „direct debit” prin care magazinele își pot automatiza alimentarea conturilor 2Performant. La data de 30 septembrie, firma avea active totale de 11,74 milioane lei, cu 5,38% mai mari decât cele de 11,14 milioane lei de la începutul anului. În aceeași perioadă, datoriile totale au urcat cu 67,07%, la 4,11 milioane lei, de la 2,46 milioane lei.

2Performant s-a listat la sfârșitul anului 2020 pe piața AeRO a Bursei de Valori București unde la ultimul preț de închidere de 1,5700 lei/acțiune, are o capitalizare bursieră de 19,46 milioane lei ( 3,98 milioane euro).

viewscnt
Afla mai multe despre
2performant network
bvb
bursa