1,3 miliarde de utilizatori folosesc Facebook Messenger

1,3 miliarde de utilizatori folosesc Facebook Messenger
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 15 sep 2017

Facebook anunță că numărul utilizatorilor aplicației Facebook Messenger a atins pragul de 1,3 miliarde.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Aplicația Messenger este folosită în fiecare lună de 1,3 miliarde de oameni, anunță Facebook. Noul prag atins de principala aplicație de chat a celor de la Facebook vine parcă să arate companiilor de publicitate că au o bază imensă de utilizatori pentru care să cumpere publicitate.

Totodată, Messenger Day, facilitatea copiată de la Snapchat care include conținut efemer, disponibil numai 24 de ore la momentul postării, a ajuns la 70 de milioane de utilizatori zilnici – utilizatori care postează sau vizionează conținutul din această categorie.

Messenger Day a ajuns la 70 de milioane de utilizatori la 6 luni din momentul lansării, o creștere mult mai lentă decât cea înregistrată de alte aplicații Facebook care au copiat această abordare de la Snapchat. De exemplu, facilitatea similară din Instagram a ajuns la 100 de milioane de utilizatori în doar două luni.

Messenger Day este o funcție importantă pentru Facebook, deoarece prin intermediul acesteia compania americană va începe la un moment dat să afișeze reclame care-i folosesc formatul, adică reclame care acoperă în întregime ecranul telefonului – un format care va atrage mai mulți bani din publicitate.

Vodafone România începe pre-înregistrarea pentru iPhone 8 și iPhone 8 Plus. Noile modele vor fi disponibile din 29 septembrie CITEȘTE ȘI Vodafone România începe pre-înregistrarea pentru iPhone 8 și iPhone 8 Plus. Noile modele vor fi disponibile din 29 septembrie

De altfel, Facebook a început recent să afișeze reclame în aplicația Messenger, în ciuda reacțiilor negative din partea utilizatorilor. Deocamdată, reclamele au fost afișate doar în ecranul principal al aplicației, nu și în ferestrele de conversații.

Rata de creștere a Facebook Messenger a încetinit în ultima vreme. Au fost necesare 5 luni pentru ca aplicația să crească de la 1,2 miliarde la 1,3 miliarde de utilizatori, ceea ce indică apropierea de saturație.

Cei mai apropiați competitori pentru Facebook Messenger, care nu sunt deținuți de Facebook, sunt aplicații de chat populare în China WeChat, care avea 938 de milioane de utilizatori la ultima estimare oficială, și QQ cu 861 de milioane de utilizatori lunari la nivelul primului trimestru al acestui an.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
messenger