Clubhouse a avut sub 1 milion de instalări în aprilie

Clubhouse a avut sub 1 milion de instalări în aprilie
scris 4 mai 2021

Prăbușirea Clubhouse, după creșterea spectaculoasă din prima parte a anului, se confirmă, după ce numărul de download-uri al aplicației a continuat să scadă și în luna aprilie.

Doar 922.000 de download-uri a numărat Clubhouse luna trecută, conform Sensor Tower, ceea ce reprezintă o a două scădere masivă a acestui indicator, pentru aplicația care părea pe cai mari în urmă cu doar două luni.

Față de vârful din luna februarie, când era instalată de 9,6 milioane de ori, Clubhouse a scăzut, în doar două luni, de peste 10 ori.

Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii

Căderea Clubhouse a început să se vadă din luna martie, când a fost descărcată de 2,7 milioane de ori, de la 9,6 milioane download-uri cu doar o lună în urmă.

Clubhouse este evaluată undeva în jurul a 4 miliarde de dolari și, în ciuda, scăderii drastice a numărului de utilizatori noi, analiștii cred că nivelul de retenție al utilizatorilor este puternic - cei care folosesc deja Clubhouse nu vor renunța prea curând la aplicație.

IBM a cumpărat Turbonomic CITEȘTE ȘI IBM a cumpărat Turbonomic

Alte semne de întrebare legate de viitorul Clubhouse vin prin prisma giganților care s-au grăbit deja să reproducă funcționalitate platformei de live audio. Twitter și Facebook, în primul rând, au fost printre primii care au sesizat potențialul și au început să lucreze la replici proprii.

Twitter, de altfel, tocmai a lansat Spaces, propria versiune e Clubhouse, pentru toți utilizatorii care au mai mult de 600 de urmăritori.

viewscnt
Afla mai multe despre
clubhouse
twitter
facebook
audio