IAB Romania a decernat MIXX Awards în cadrul ICEEfest

IAB Romania a decernat MIXX Awards în cadrul ICEEfest
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 10 iun 2016

Pentru al 5-lea an consecutiv, câștigătorii MIXX Awards au fost cunoscuți în cadrul unei gale organizate in prima zi de ICEEfest.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Pentru ediția din acest an, Ilia Uvarov a avut calitatea de Președinte al Juriului, ca de fiecare dată în componența internațională. Ilia este Group Creative Director @ R/GA London, una dintre cele mai importante agenții internaționale atât din punct de vedere clienți cât și campanii derulate/ premii castigate.

Marele premiu al ediției de anul acesta a revenit agenției MullenLowe Profero pentru campania My Heartbeats a clientului Orange.

Acestea sunt celelalte premii MIXX Awards 2016:

  • Best Performance Campaign: Ikea Electronic Purchase & Delivery / Media Investment / Ikea
  • Best Native Advertising Campaign: Ursus Cooler / Media Investment / Ursus
  • Best Mobile Branded App: My Mobile Mobile App / Centrade - Cheil / Enel
  • Best Video Campaign Prize: ChefExperience / V8 Interactive / Staropramen
  • Best Content Marketing Project: Eu sunt 12 / First Content Studio / Bergenbier
  • Best Digital PR Campaign: Visit Bogata / Kinecto / Bogata Town Hall
  • Best Social Media Campaign: The Kilometers bank / Geometry Global / Ponderas
  • Best Interactive Experience: My Heartbeats / MullenLowe Profero / Orange
  • Most Experimental & Innovative Campaign: The Lenovo Hunger Eliminator Button / Digital Star / Lenovo

Juriul a mai acordat și alte mentiuni. Au fost recompensate campaniile #Givebeautifully a agenției V8 Interactive pentru Stella Artois și #MecSaisHiToJunimea a agenției Tribal Worldwide pentru McDonalds.
MIXX Awards e singurul concurs dedicat 100% campaniilor digitale. Se organizează în 16 tari la nivel mondial iar jurizarea se face după criterii și licență internațională (IAB - Interactive Advertising Bureau).

Câștigătorii fiecărei ediții sunt anunțați în rețeaua europeană a IAB și sunt nominalizați automat pentru participare la IAB MIXX Awards International și IAB MIXX Awards Europe.

În 2014, IAB Europe a acordat premiul de merit unei agenții românești, câștigătoare a IAB MIXX România. The Online Shop for New and Used Cars (Interactions) a fost campania câștigătoare în cadrul galei de la Paris.

ICEEfest - Interactive Central and Eastern Europe Festival - se desfășoară în București, pe 9&10 iunie. 

viewscnt
Afla mai multe despre
iceefest