Gigantul american Meta vrea să copieze modelul magazinelor Apple pentru a-și crea propria rețea de magazine fizice, în care să-și promoveze și să-și vândă produsele hardware.
Meta are ambiții mari pe zona de retail, conform surselor citate de Business Insider, compania urmând să deschidă în curând mai multe magazine fizice pentru care va angaja un număr semnificativ de angajați.
În prezent, compania are un singur magazin fizic, numit Meta Store. Deschis în campusul din Burlingame, California în 2022, acesta permite testarea produselor de realitate mixtă.
12 iunie Eveniment Profit - Piața de Capital.forum - Provocări pe piața de capital în perioadă de tensiuni economice și sociale - Ediția a V-a

În fapt, acesta ar urma să fie și rolul viitorului lanț de magazine fizice - de a promova și vinde produsele hardware dezvoltate de compania cunoscută în primul rând pentru Facebook și celelalte platforme de socializare.
Meta este liderul detașat al pieței de căști pentru realitate virtuală, dar a cunoscut recent succesul și cu ochelarii inteligenți dezvoltați împreună cu Ray-Ban.
Dintre marile companii de tehnologie, Apple este singura care a reușit să opereze cu succes o rețea de peste 500 de magazine fizice în toată lumea. Înainte de Meta, Microsoft a mai încercat să facă acest lucru, însă a renunțat la idee, închizând cele mai multe spații comerciale.