După supraîncălzire, cei care au cumpărat noua serie de smartphone-uri Apple se plâng și de alte probleme, precum cele cu conexiunea wireless și modulul NFC.
Pe forumuri și pe platformele sociale s-au înmulțit mesajele celor care se plâng de problemele cu conexiunea Wi-Fi pe iOS 17 și, în special, pe iPhone 15.
Utilizatorii se plâng că, în anumite momente, nu se încarcă conținutul paginilor web și al aplicațiilor, ca și cum nu ar exista o conexiune la internet.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

În același timp, însă, conexiunea merge fără probleme pe alte dispozitive decât cele Apple conectate la aceeași rețea, ceea ce sugerează că noile iPhone-uri au o problemă.
Unii dintre utilizatorii care s-au confruntat cu această problemă sugerează dezactivarea și reactivarea conexiunii wireless pentru rezolvarea problemei sau setarea router-ului pe canalele de 20MHz, 40MHz sau 80MHz.
Cealaltă problemă nou raportată are în vedere modului NFC. După ce s-au confruntat cu dificultăți în folosirea Apple Pay și au ajuns cu smartphone-urile în service, utilizatorilor li s-a spus că modulul NFC „a murit”.
În urma discuțiilor purtate pe platformele sociale, s-a ajuns la concluzia că problema cu NFC-ul a survenit după ce telefoanele au fost încărcate wireless în mașinile BMW și că, în fapt, modulele de încărcare wireless din mașini ar fi responsabile de defectarea smartphone-urilor.