La doar o zi după creșterea prețurilor în multe țări, nu și România, Spotify anunță că are acum 220 de milioane de conturi Premium și 551 de milioane de utilizatori.
Spotify a încheiat luna iunie cu 220 de milioane de conturi Premium, după o creștere de 27 de procente, anunță compania în cea mai recentă conferință trimestrială cu investitorii.
În același timp, numărul total de utilizatori (inclusiv cei care folosesc versiunea cu reclame) a ajuns la 551 de milioane, crescând față de perioada anterioară cu 17%.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Problema platformei în al doilea trimestru al anului a fost că au scăzut veniturile per utilizator. Fiecare utilizator îi aduce companiei 4,27 euro, în scădere cu 6% de la 4,32 euro.
În ultimul trimestru, Spotify a pierdut 302 milioane de euro, mai mult decât cele 125 de milioane de euro pierdute în același trimestru din urmă cu un an.
Concurența cu Apple Music, Amazon Music și restul determină compania suedeză să pună în continuare creșterea înaintea profiturilor. Însă, tocmai pentru a reveni pe plus, se scumpesc abonamentele.
În majoritatea țărilor în care este disponibil serviciul, abonamentul s-a scumpit de săptămâna aceasta cu câte 1-2 euro. România, din fericire, nu se află printre țările în care au fost crescute prețurile.