Utilizatorii care vor dori să scape de reclamele afișate de TikTok, ar putea, la un moment dat, să aibă această posibilitatea prin intermediul unui abonament.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
TikTok a început să testeze „experiență fără reclame” care costă, sau, altfel spus, un abonament lunar prin care, cei care-l plătesc, nu mai văd reclame în cadrul platformei.
Compania a confirmat testul, după ce informația a devenit publică, însă, nu a oferit vreo informație în plus.
Abonamentul testat are prețul de 5 dolari pe lună, însă, nu este clar dacă acesta va fi păstrat sau dacă nu va fi impus un tarif local, în funcție de fiecare piață.
TikTok s-a concentrat până acum pe creșterea veniturilor din reclame și comerț electronic, astfel că un abonament ar contribui la diversificarea surselor de venit ale companiei.
Pentru comerț electronic, în cadrul platformei există TikTok Shop. Compania a încercat să-l promoveze pe diverse căi, inclusiv reclame și cupoane.
Dacă și când TikTok își va lansa abonamentul fără reclame, rămâne o necunoscută, compania nefiind dispusă, în acest moment, să ofere alte informații.