Lupta YouTube cu utilizatorii care intră pe site fără să se uite la reclame continuă și este dusă la un nou nivel, compania impunând penalități de performanță în speranța că-i va face pe aceștia să renunțe la adblock sau să se aboneze la YouTube Premium.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Un număr din ce în ce mai mare de utilizatori au luat în ultima săptămână calea rețelelor sociale pentru a se plânge că YouTube merge mai greu pe alte browsere decât Chrome.
Aceștia acuzau Google, care deține și YouTube și Chrome, că încearcă astfel să obstrucționeze browser-ele web care rivalizează cu propriul browser.
În speță, utilizatorii de Firefox, dar, ulterior, și ai altor browsere, s-au plâns că, spre deosebire de Chrome, clipurile video se încarcă constant cu cinci secunde mai greu.
YouTube, care nu a comunicat vreun avertisment înainte de a implementa această măsură, recunoaște că a impus o întârziere de cinci de secunde.
Însă, compania spune că nu a vizat vreun browser web anume, ci pe toți utilizatorii care folosesc sisteme adblock, indiferent de browser-ul folosit.
Ca și în trecut, YouTube le recomandă celor cărora nu le convine să aștepte cu cinci secunde mai mult la încărcarea clipurilor video să dezactiveze adblock-ul sau să se aboneze la Premium.