YouTube vrea să blocheze adblock-erele

YouTube vrea să blocheze adblock-erele
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 12 mai 2023

YouTube a găsit o nouă modalitate de a forța utilizatorii să se aboneze la Premium, prin blocarea și forțarea dezactivării instrumentelor care blochează reclamele.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității - Ediția a IV-a; parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

YouTube derulează un nou experiment, introducând un detector de adblock, care blochează accesul utilizatorilor ce folosesc un instrument de blocare a reclamelor.

Prin acest experiment, cei care intră pe YouTube cu un adblock activ sunt întâmpinați de o fereastră pop-up care îi împiedică să vizioneze conținutul dorit.

Google își deschide chatbot-ul Bard unui număr de 180 de țări, în engleză CITEȘTE ȘI Google își deschide chatbot-ul Bard unui număr de 180 de țări, în engleză

Mesajul din cadrul ferestrei le prezintă utilizatorilor două opțiuni - fie se abonează la serviciul Premium, fie dezactivează adblock-ul și suportă numeroasele reclame afișate de YouTube.

Pentru un abonament lunar, care în România costă, deocamdată, de 26 de lei pe lună, Premium oferă o serie de beneficii, printre care și eliminarea reclamelor.

Este evident că Google vrea să determine utilizatorii care folosesc adblock să se aboneze la Premium, pentru că șansele ca aceștia să accepte volumul foarte mare de reclame afișate de YouTube sunt mici.

La ultimul anunț oficial, din noiembrie 2022, YouTube Premium și YouTube Music aveau 80 de milioane de abonați, câștigând 30 de milioane de abonați în ultimul an.

viewscnt
Afla mai multe despre
youtube
adblock
reclame