Univision, cea mai mare rețea de canale TV de limbă spaniolă din SUA, a cumpărat un pachet de 40% din acțiunile site-ului de satiră The Onion, în încercarea de a câștiga popularitate în rândul generației milenialilor, interesată mai mult de telefoanele mobile și internet decât de televiziune, scrie Financial Times.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
“Umorul joacă un rol din ce în ce mai important în cultura noastră. Totodată, conținutul umoristic s-a dovedit un format incredibil de angrenant pentru mileniali (persoane născute între 1981 și începutul anilor 2000 - n.r.)“, a spus Isaac Lee, directorul departamentului de știri și conținut digital al Univision.
Potrivit unor surse citate de Financial Times, Univision a plătit mai puțin de 100 milioane de dolari pentru participația de 40% la The Onion. Conform acordului încheiat cu proprietarul The Onion, David Schafer, rețeaua de televiziune și-a rezervat opțiunea de a cumpăra și restul acțiunilor.
The Onion a fost înființat în 1988 de doi studenți ai Universității din Wisconsin ca o publicație săptămânală de știri satirice. În 2003, publicația a fost achiziționată antreprenorul american David Schafer, iar începând cu anul 2013 conținutul The Onion este disponibil exclusiv în format digital.
Site-ul atrage peste 10 milioane de vizitatori unici lunar, majoritatea bărbați cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani, potrivit companiei de analiză de date Quantcast.
Univision este parte a grupului american de media Univision Communications.