Sunimprof Rottaprint, producător de etichete autoadezive, a înregistrat în 2018 o cifră de afaceri de circa 98,8 milioane de lei, în creștere cu 9 procente față de anul precedent.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Pentru anul 2019, reprezentanții companiei estimează același ritm de creștere a afacerilor și investiții de 1,5 milioane euro în infrastructură și tehnologie.
CITEȘTE ȘI FOTO Decathlon anulează planurile de a vinde "hijabul pentru alergat", în urma criticilor și amenințărilor primiteNumărul total de clienți a crescut în 2018 cu aproximativ 6% față de anul precedent. Ponderea clienților străini a ajuns la circa un sfert din totalul portofoliului, compania exportând anul trecut în țări precum Belgia, Franța, Germania, Israel, Italia, Moldova, Olanda, Polonia, Statele Unite, Ungaria, Elveția.
Anul trecut, cele mai solicitate produse din oferta Sunimprof Rottaprint au fost etichetele autoadezive, cu o pondere de circa 55%, urmate de produsele din folie, precum ambalajele flexibile, etichetele wrap around și shrink sleeve.
Pe piață de 28 ani, compania românească cu sediul în Apahida, Cluj, deține 4 centre logistice în România, la Timișoara, Brașov, Ilfov, Pașcani, și două centre logistice, în Ungaria și Germania, în care lucrează circa 250 de angajați.