Atac la speculă - Chanel, Hermes și Rolex impun restricții pentru clienții din Coreea de Sud. Nu au voie sa cumpere mai mult de 1-2 produse

Atac la speculă - Chanel, Hermes și Rolex impun restricții pentru clienții din Coreea de Sud. Nu au voie sa cumpere mai mult de 1-2 produse
Profit.ro
Profit.ro
scris 15 oct 2021

Chanel a început să restricționeze numărul de genți pe care le poate cumpăra un client în Coreea de Sud, scrie The Korea Times care citează Hankook Ilbo. În cazul celor mai populare genți, o persoană poate cumpăra una pe an. Restricții de acest gen sunt aplicate acolo și de Hermes și Rolex.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Regula Chanel se aplică și altor articole din categoria „produse mici de piele”, precum portofele, dacă clientul vrea mai multe, scrie Hotnews.ro.

JD Agro Cocora continuǎ seria de proiecte de expansiune ambițioase CITEȘTE ȘI JD Agro Cocora continuǎ seria de proiecte de expansiune ambițioase

Măsura a venit din cauza creșterii revânzărilor genților Chanel. Adică mulți fac speculă: cumpără multe și le vând ulterior la prețuri mai mari.

La unul dintre magazinele Chanel din Seoul oamenii au fost văzut stând la coadă dimineața pentru a da buzna imediat cum se deschide. Așteaptă cu orele pentru a intra în magazin, ceea ce crește posibilitatea să ia produsele pe care le doresc.

În timp ce unii vor produsele pentru ei, alții le iau pentru a le vinde mai departe la prețuri mai mari. Pe platformele de socializare, unii dintre ei spun că ar plăti 250-340 dolari în plus unui speculant doar pentru a nu se duce să stea la coadă.

Cum previi picarea site-ului în cazul creșterilor masive de trafic CITEȘTE ȘI Cum previi picarea site-ului în cazul creșterilor masive de trafic

Chanel a crescut frecvent prețurile în Coreea de sud anul ăsta (în februarie, iulie și septembrie), dar clienților pare să nu le pese. Analiștii pieței spun că pandemia a dus la setea asta pentru bunuri de lux, pentru că mulți nu au mai putut călători și vor să-și consumă banii.


Clienții se așteaptă acum ca prețurile de revânzare să crească mai mult după anunțul Chanel.

Chanel nu este singurul brand de lux care a restricționat vânzările pe client. Hermes le dă voie să cumpere maxim 2 genți cu același design pe an. Rolex de asemenea a restricționat vânzările la 2 ceasuri pe an.

Piața de bunuri de lux din Coreea de sud era pe locul 7 în lume în 2020 și este de așteptat să depășească 123 miliarde dolari anul acesta. Piața de revânzare a bunurilor de lux ar putea să ajungă la 6 miliarde dolari.

viewscnt
Afla mai multe despre
chanel
hermes
coreea de sud