CONFIRMARE Jumbo se extinde în România. Retailerul intră în 2 noi orașe

CONFIRMARE Jumbo se extinde în România. Retailerul intră în 2 noi orașe
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 27 ian 2022

Retailerul grec de jucării și decorațiuni Jumbo va deschide două noi hipermarketuri în România în acest an, rețeaua locală urmând să crească la 17 magazine.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Profit News TV - Maraton Fonduri Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC Bank, Fabrica de Consultanță.
11 iunie - Medika TV - Maraton Sănătatea Aparatului Urinar
12 iunie - Profit News TV - Maraton Energie
13 iunie - Eveniment Profit.ro - Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

Noile hipermarketuri vor fi deschise la Iași și Sibiu, a anunțat compania, confirmând informațiile publicate anterior de Profit.ro.

În prezent, Jumbo operează o rețea de 15 hipermarketuri în România, din care 4 în București-Ilfov și câte unul în orașele Timișoara, Oradea, Arad, Ploiești, Pitești, Constanța, Suceava, Bacău, Brăila, Brașov și Craiova, ultimul deschis toamna trecută.

Investitorii străini pariază pe România CITEȘTE ȘI Investitorii străini pariază pe România

Viitorul hipermarket din Iași va avea o suprafață de aproximativ 16.000 metri pătrați, în timp ce magazinul din Sibiu va fi ceva mai mic, cu o suprafață de aproximativ 15.000 metri pătrați.

Ambele magazine vor fi deschise în ultima parte a anului.

Jumbo își va extinde prezența și în Grecia și Cipru în acest an, cu două noi unități în total. 

La finele lunii decembrie, rețeaua Jumbo cuprindea 81 de magazine fizice,  în Grecia (52), România (15), Bulgaria (9) și Cipru (5), precum și două magazine online.

VIDEO PROFIT NEWS TV Silviu Dragomir, Fondator Eucom Business Language: Dacă avem 30% dintre companii care au afaceri de până în 500.000 de euro, investițiile pe care acestea le pot face în digitalizare sunt relativ mici. De aceea stăm atât de prost CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Silviu Dragomir, Fondator Eucom Business Language: Dacă avem 30% dintre companii care au afaceri de până în 500.000 de euro, investițiile pe care acestea le pot face în digitalizare sunt relativ mici. De aceea stăm atât de prost

Grupul este prezent, prin intermediul unor parteneriate cu companii locale, și în Macedonia, Albania, Serbia, Kosovo, Bosnia și Muntenegru, un nou parteneriat fiind în curs de definitivare pentru lansarea, în acest an, a primului magazin sub brandul Jumbo în Israel.

Profit.ro a relatat, recent, că Jumbo și-a încetinit creșterea în România anul trecut, în contextul restricțiilor impuse de autorități pentru limitarea răspândirii coronavirusului.

Subsidiara locală a Jumbo a rezistat cu bine în primul an de pandemie, consemnând singura creștere la nivel de grup, însă blocajele din lanțurile de aprovizionare și restricționarea accesului clienților în magazine au frânat puternic avansul în 2021, în special în ultima parte a anului.

Vânzările Jumbo în România s-au prăbușit cu 20% și, respectiv, 10% în noiembrie și decembrie, după introducerea obligativității prezentării certificatului verde la intrarea în magazine.

La nivelul întregului an, vânzările Jumbo au crescut cu 7% pe piața locală, comparativ cu un avans de aproape 13% în 2020, când au depășit pragul de 170 milioane de euro

Grupul elen a raportat vânzări consolidate mai mari cu aproape 20% în 2021 față de anul anterior, susținute de creșteri importante în Grecia, principala sa piață de desfacere (+32%), și Cipru (+12%).

În 2020, vânzările Jumbo au scăzut cu 18,2%.

viewscnt
Afla mai multe despre
jumbo romania
vanzari jumbo romania
magazine jumbo
jumbo iasi
jumbo sibiu