eMAG se extinde în Grecia

eMAG se extinde în Grecia
scris 29 oct 2021

eMAG, cel mai mare retailer online, intră pe piața din Grecia, solicitând deja Biroului pentru Afaceri Economice și Comerciale al Ambasadei Elene să anunțe începerea operațiunii, inițial la Atena și Salonic, pentru a găsi companii grecești interesate.

Cum poate fi calibrat un buget în pandemie, ce soluții de finanțare sunt astăzi la îndemână și alte variante de sprijin pentru firme vor fi anunțate la Videoconferința Profit.ro IMM - Pregătim ieșirea din criză.

Videoconferința, programată pentru 4 noiembrie și organizată împreună cu Nordis Group, Banca Transilvania, ING și Unicredit Bank, va fi transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV. Detalii AICI

Suedezii de la IKEA își majorează vânzările la un nivel record. Eforturi pentru a domoli “furtuna perfectă” CITEȘTE ȘI Suedezii de la IKEA își majorează vânzările la un nivel record. Eforturi pentru a domoli “furtuna perfectă”

eMAG planifică astfel transferul produselor grecești pe piața românească, conform presei elene. Din martie, extinderea va fi pe întreg teritoriul Greciei.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider

O operațiune asemănătoare a fost inițiată de eMAG în Germania, după cum a anunțat Profit.ro în urmă cu trei săptămâni.

România ocupă locul 10 printre principalele destinații de export ale Greciei.

eMAG, administrat de firma Dante International, a deschis primul său magazin fizic din afara țării în iunie anul trecut, la Budapesta. Compania s-a extins ulterior în Bulgaria, cu un prim showroom amplasat în centrul comercial Serdika Center din Sofia.

În prezent, retailerul operează o rețea de 30 de showroom-uri, în România, Ungaria și Bulgaria.

După cum a relatat Profit.ro recent, eMAG are în plan 2.000 de angajări și extinderea pe o nouă piață.

eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers, prin intermediul companiei Prosus (80,08%) și Iulian Stanciu, cu o participație de 19,92%.

Grupul eMAG are în portofoliu brandul eMAG, retailerul online de fashion Fashion Days, magazinul specializat în produse IT și electronice PC Garage, compania românească de curierat rapid Sameday Delivery, atelierul de reparații Depanero, agenția de marketing online Conversion Marketing, platforma de livrări mâncare la domiciliu tazz by eMAG și compania de software Zitec.

Anul trecut, grupul a obținut venituri de 8,93 miliarde de lei, din care 5,42 miliarde de lei din activitățile din România. Operațiunile din Ungaria și Bulgaria au crescut cu 87%, ajungând la 2,1 miliarde de lei.

viewscnt
Afla mai multe despre
emag
emag bulgaria
showroom emag
deschidere
emag ungaria