Secom, companie românească specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, își extinde rețeaua proprie de retail prin deschiderea unui nou magazin, în Arad.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Investiția în magazinul Secom din Arad a fost de 40.000 de euro și face parte din strategia de extindere națională a companiei, în acest an planurile incluzând deschiderea a patru noi magazine proprii.
În prezent, rețeaua de retail Secom numără 13 magazine în București, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu, Timișoara și Arad. În plus, produsele Secom sunt comercializate prin magazinul online și în peste 8.000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național.
Secom a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de aproximativ 20 de milioane de euro, în creștere cu peste 22% față de anul anterior, 170 de angajați, 12 magazine proprii și un portofoliu de 400 de produse, ajungând la o cotă de piață de 6,4%.
Pentru acest an, Secom își propune o creștere cu peste 45% a investițiilor, până la circa 3,3 milioane de euro.