Nestle renunță la produsele pentru îngrijirea pielii și se va concentra pe alimente, băuturi și nutriție

Nestle renunță la produsele pentru îngrijirea pielii și se va concentra pe alimente, băuturi și nutriție
scris 20 sep 2018

Nestle și-a scos la vânzare divizia care comercializează produse și tratamente pentru îngrijirea pielii, deoarece compania elvețiană renunță la afacerile neperformante.

Nestle este sub presiune deoarece Third Point, un fond speculativ condus de investitorul Daniel Loeb, cere măsuri drastice pentru îmbunătățirea performanțelor financiare, scrie Agerpres.

FOTO Tranzacție: Fondatorul rețelei de magazine DOMO intră pe piața restaurantelor, lângă Guvern și casa unui fost guvernator BNR CITEȘTE ȘI FOTO Tranzacție: Fondatorul rețelei de magazine DOMO intră pe piața restaurantelor, lângă Guvern și casa unui fost guvernator BNR

Divizia responsabilă de îngrijirea pielii produce brandurile Cetaphil și Proactiv, precum și un produs pentru reducerea ridurilor, Restylane. Divizia a avut anul trecut vânzări de 2,7 miliarde de franci elvețieni (2,8 miliarde de dolari), reprezentând aproximativ 3% din totalul vânzărilor Nestle.

Nestle a intrat pe piața din România în 1995, în momentul de față având aproximativ 900 de angajați în București și în Timișoara, unde se află fabrica Nestle.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
nestle
alimente
nutritie