Nou record de vânzări pentru Carrefour în România. Cel mai mare retailer european a revenit pe profit în 2019

Nou record de vânzări pentru Carrefour în România. Cel mai mare retailer european a revenit pe profit în 2019
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 27 feb 2020

Retailerul francez Carrefour, operatorul celui mai mare lanț de hipermarketuri din Europa și al doilea mare jucător de profil la nivel global, a raportat vânzări nete de aproape 2 miliarde de euro în România anul trecut, un nou record pe piața locală.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Vânzările nete au crescut cu 5,4%, de la 1,89 miliarde de euro în 2018 la 1,992 miliarde de euro. Incluzând TVA, vânzările grupului au avansat cu 3,6% în termeni comparabili, până la 2,24 miliarde de euro.

Carrefour și-a mărit rețeaua locală la 371 de magazine anul trecut, de la 360 de magazine la finele anului 2018, din care 37 hipermarketuri, 266 supermarketuri, 44 magazine de proximitate și 24 magazine cash&carry.

ULTIMA ORĂ Consiliul Concurenței investighează scumpirea excesivă a măștilor medicale și amenință cu amenzi uriașe. Prețul unei măști medicinale a crescut de 100 de ori în România CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Consiliul Concurenței investighează scumpirea excesivă a măștilor medicale și amenință cu amenzi uriașe. Prețul unei măști medicinale a crescut de 100 de ori în România

Recent, grupul a anunțat că va renunța la platforma de marketplace din România, care include peste 300 de vendori, și se va concentra pe creșterea vânzărilor de produse proprii pe segmentul de e-commerce.

La nivel global, Carrefour a obținut vânzări nete de 72,45 miliarde de euro în 2019, cu 0,1% mai mici raportat la anul anterior. La 31 decembrie, grupul opera o rețea de 12.225 magazine, față de 12.111 magazine în perioada similară din 2018.

Retailerul francez a trecut pe profit anul trecut, cu un rezultat net de 1,31 miliarde de euro, față de o pierdere de 581 milioane de euro în 2018. Revenirea se datorează în principal veniturilor obținute din vânzarea operațiunilor din China.

Grupul și-a revizuit obiectivul privind economiile realizate, estimând economii de 2,8 miliarde de euro până la finele acestui an, față de 2,6 miliarde de euro anterior. Până în prezent, retailerul a obținut economii de 2 miliarde de euro, din care 1,03 miliarde de euro în 2019.

Totodată, Carrefour a anunțat că vizează venituri de 300 milioane de euro din vânzarea unor active imobiliare până în 2022.

viewscnt
Afla mai multe despre
vanzari carrefour
carrefour venituri
retea magazine
rezultate financiare