PayU România: Peste 246 milioane de lei cheltuiți online în luna cadourilor

PayU România: Peste 246 milioane de lei cheltuiți online în luna cadourilor
Profit.ro
Profit.ro
scris 18 ian 2018

PayU România, unul dintre liderii pieței de plăți online, a procesat aproximativ 951.000 de tranzacții online în valoare de peste 246 milioane de lei, în luna decembrie 2017. 

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

“Este mai simplu, mai rapid și mai sigur să plătești online, iar acest lucru s-a văzut din nou la finalul anului. Luna decembrie se află în top 3 luni în care românii fac cele mai multe cumpărături online, după luna noiembrie, marcată de evenimentul Black Friday și martie, luna femeii. Acest lucru ne indică faptul că promoțiile și achizițiile contextualizate definesc comportamentul de cumpărare al românilor în online”, a declarat Marius Costin, Country Manager PayU România.

Cel mai scump coș online de cumpărături a ajuns la 75.000 lei (asigurări), urmat pe locul al doilea de o tranzacție în valoare de 62.000 lei pentru licențe antivirus și, pe locul al treilea, de o tranzacție de 49.000 lei pentru achiziție aur.

Fabrica Clujana, cu o istorie de peste 100 de ani, cea mai mare unitate de pielărie și încălțăminte din regiune în anii \'80, a intrat în insolvență. Terenurile fabricii, de 10.000 de metri pătrați, atractive pentru dezvoltatori imobiliari CITEȘTE ȘI Fabrica Clujana, cu o istorie de peste 100 de ani, cea mai mare unitate de pielărie și încălțăminte din regiune în anii '80, a intrat în insolvență. Terenurile fabricii, de 10.000 de metri pătrați, atractive pentru dezvoltatori imobiliari

80% dintre cei care cumpără online aleg plata cu cardul, având o valoare medie a coșului de cumpărături de aproximativ 260 lei.

"Cardurile cu rate câștigă din ce în ce mai mult teren. În luna decembrie, în sistemul PayU România, 2 din 10 cumpărători online au plătit folosind un card cu rate. Metoda de plată aleasă este și un indicator al comportamentului de consum în online: valoarea medie a coșului de cumpărături plătit în rate a fost de aproximativ trei ori mai mare comparativ cu o plată integrală cu cardul, ajungând la peste 630 lei", a adăgat Marius Costin, Country Manager PayU România.

În luna decembrie, 50% dintre plățile înregistrate din alte țări în magazinele online din România s-au îndreptat către bilete de avion, urmate de servicii telecom (14%).

PayU este un furnizor global de servicii de plată pentru companii. Compania procesează tranzacții pentru comercianți precum: Allegro, AmRest, Avon, Blue Air, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, TUi, Virgin Mobile.

În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days și alții.

La nivel global, PayU Group operează în 17 țări pe patru continente pentru sute de mii de comercianți și este deținut de Naspers, o companie multinațională originară din Africa de Sud, cu operațiuni în media și servicii online.

viewscnt
Afla mai multe despre
cadouri
payu