PepsiCo numește o româncă în funcția de Senior Marketing Manager pentru segmentul de băuturi din Balcanii de Est

PepsiCo numește o româncă în funcția de Senior Marketing Manager pentru segmentul de băuturi din Balcanii de Est

Delia Corniciuc

scris 30 ian 2020

PepsiCo anunță numirea Deliei Corniciuc în funcția de Senior Marketing Manager pentru segmentul de băuturi din Balcanii de Est.

Delia Corniciuc s-a alăturat echipei PepsiCo România la începutul anului și are o experiență de 10 ani în marketing național și internațional.

CEO-ul ROCA explică negocierile surpriză de EXIT din S-Karp, anunțate de Profit.ro: Implicarea a însemnat familiarizarea cu ce înseamnă să fii producător de pantofi, dar România nu este competitivă! CITEȘTE ȘI CEO-ul ROCA explică negocierile surpriză de EXIT din S-Karp, anunțate de Profit.ro: Implicarea a însemnat familiarizarea cu ce înseamnă să fii producător de pantofi, dar România nu este competitivă!

Anterior venirii în echipa PepsiCo a ocupat mai multe poziții în cadrul companiilor Mars și Beiersdorf.

PepsiCo a generat peste 64 miliarde dolari venit net în 2018, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

În România, PepsiCo deține două unități de producție: una pentru băuturi răcoritoare (situată in Dragomirești, judetul Ilfov, inaugurată în 2009) și una pentru snacks-uri (în Popești-Leordeni, inaugurată în 1995).

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
pepsico
senior marketing manager