Plaforma de food delivery Tazz by eMAG, capitalizată din nou. Administratorul eMAG aduce 15,8 milioane de lei și ajunge la o cotă de 93,6% din acționariat

Plaforma de food delivery Tazz by eMAG, capitalizată din nou. Administratorul eMAG aduce 15,8 milioane de lei și ajunge la o cotă de 93,6% din acționariat
scris 15 feb 2021

Compania HCL Online Advertising, care administrează platforma de food delivery Tazz by eMAG (fosta EuCeMananc), a fost capitalizată cu o primă de emisiune de 15,8 milioane de lei, ca parte a unei operațiuni a majorării capitalului social cu 14.400 lei, la 51.400 lei.

Noile părți sociale sunt subscrise și vărsate integral de către Dante International, administratorul eMAG, în calitate de asociat al HCL Online. Majorarea capitalului social al HCL Online este efectuată prin aport în numerar, vărsat în totalitate de Dante International, în valoare totală de 15.800.000 lei. Majorarea de capital social prin aport în numerar se face cu primă de emisiune per acțiune de aproximativ 10.961 lei. Astfel, valoarea totală a primei de emisiune este de 15.785.600 lei, fiind integral plătită de Dante International.

INFOGRAFICE Vânzările au încheiat anul trecut cu o creștere \ CITEȘTE ȘI INFOGRAFICE Vânzările au încheiat anul trecut cu o creștere "robustă". Salt de aproape 50% pentru online. Analiștii așteaptă un avans și în 2021

În urma operațiunii, Dante International a ajuns la o cotă de 93,6% din capitalul social, de la 91,6% în urma preluării de la un alt acționar al unui pachet de acțiuni de 10%, tranzacție anunțată de Profit.ro în luna ianuarie.

La momentul intrării în acționariatul HCL Online, în 2019, Dante International a preluat 54% din acțiuni.

HCL Online a mai fost capitalizată și în 2020, suma ridicându-se la 25 milioane de lei.

"Capitalul va fi direcționat în dezvoltări în tehnologie și infrastructură, dar și în creșterea echipei și extinderea parteneriatelor cu restaurante și retaileri care să aducă clienților tot ce au nevoie rapid. Printre investițiile importante pe care Tazz by eMAG le are în lucru se numără o nouă aplicație pentru clienți, care să le ofere o experiență de utilizare mai bună și posibilitatea de a găsi mai ușor ceea ce își doresc, dar și o aplicație destinată curierilor, care va permite, între altele, posibilitatea oferirii de bonificații. Clienții au nevoie de livrare rapidă și în siguranță, iar restaurantele au nevoie de parteneri care să le permită să mențină continuitatea business-ului, Tazz by eMAG a făcut acest efort de a-i susține în această perioadă printr-o abordare personalizată cu fiecare dintre ei.devine Tazz by eMAG, brand sub care va aplica o nouă strategie, trecând de la food delivery la livrare rapidă, promisă în 60 de minute, de mâncare gătită, dar și alimente și orice produs necesar pentru casă", a declarat, în toamna anului 2020, pentru Profit.ro șeful companiei, Alin Șerban.

MAM Bricolaj intră la cota bursei ca o companie cu valoare de 50 milioane lei CITEȘTE ȘI MAM Bricolaj intră la cota bursei ca o companie cu valoare de 50 milioane lei

Tazz by eMAG este disponibil în Cluj-Napoca, București, Iași, Arad, Brașov, Oradea, Sibiu, Deva, Alba Iulia, Baia Mare, Ploiești, Craiova, Brăila, Reșița, Botoșani, Târgu Mureș, Constanța, Suceava și Roman.

Printre parteneri Tazz by eMAG se numără Mega Image, Dr Max, McDonald’s, Sensiblu sau DM.

La acest moment, platforma oferă utilizatorilor din 19 orașe posibilitatea să comande online mâncare șapte zile pe săptămână, de la cele peste 1.000 de restaurante disponibile în aplicație.

HCL Online Advertising a consemnat în 2019 o cifră de afaceri de 1,47 milioane de lei și o pierdere netă de 2,89 milioane de lei.

viewscnt
Afla mai multe despre
tazz
emag
livrare mancare
actionariat
capitalizare