Point Pickup Technologies, cu un român printre confondatori, a cumpărat platforma GrocerKey pentru 42 milioane de dolari

Point Pickup Technologies, cu un român printre confondatori, a cumpărat platforma GrocerKey pentru 42 milioane de dolari
Profit.ro
Profit.ro
scris 26 aug 2021

Point Pickup Technologies, o companie americană de curierat B2B, fondată de antreprenorul de origine română Radu Florescu și americanul Tom Fiorita, a cumpărat platforma de e-commerce GrocerKey pentru 42 milioane de dolari.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Compania Point Pickup, dezvoltată integral de o echipă de programatori din România, a apărut în 2015 în Statele Unite și initial s-a poziționat ca un serviciu de livrări pe segmental B2C, scrie  startupcafe.ro

Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial CITEȘTE ȘI Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial

Odată cu achiziția GrocerKey, platforma digitală de curierat Point Pickup va permite comercianților cu amănuntul să ofere servicii de livrare same-day (în aceeași zi), scrie Tech Crunch.

Tom Fiorita, CEO-ul (director general) Point Pickup, spune că achiziționarea GrocerKey, o companie din Madison, Wisconsin, care furnizează servicii software de comerț electronic pentru magazinele alimentare, va ajuta comercianții să aibă acces la datele cumpărătorilor (precum cardul de credit).

Transilvania Residence: un proiect imobiliar exclusivist în Brașov CITEȘTE ȘI Transilvania Residence: un proiect imobiliar exclusivist în Brașov

De la începutul pandemiei COVID-19, micii întreprinzători au apelat la platforme precum Amazon pentru a-și vinde produsele și nu avut acces direct la clienții lor, spune Fiorita.

Astfel, GrocerKey va ajuta comercianții să își vândă singuri produsele:  cumpărătorul va putea accesa site-ul seller-ului și va plasa comanda direct din platforma respectivă.

Point Pickup oferă servicii de livrare pentru aproape orice tip de produs: alimentar, mărfuri generale, farmacie etc. Platforma și-a extins activitatea în toate cele 50 de state americane și are o rețea de 350.000 de șoferi profesioniști.

RDF Arad a realizat investiții de 5.7 milioane euro în soluții de depozitare, tehnologie și utilaje și vizează să achiziționeze companii cu domenii de activitate conexe CITEȘTE ȘI RDF Arad a realizat investiții de 5.7 milioane euro în soluții de depozitare, tehnologie și utilaje și vizează să achiziționeze companii cu domenii de activitate conexe

Echipa care a gândit proiectul Point Pickup este formată din Andrei Popa, Head of Development în cadrul diviziei de digital a agenției Cheil | Centrade, și Mircea Alexandrescu, Director of Product. Ulterior s-au alăturat Andrei Popescu, Head of Infrastructure, și Giovani Sîrbu, Lead Developer, și, în cele din urmă, echipa a crescut la 15 oameni.

viewscnt
Afla mai multe despre
point pickup technologies
grocerkey