Încasările Paralela 45, la sub 45% față de perioada preCOVID; Principalul obiectiv al agenției este acum să-și poată acoperi cheltuielile

Încasările Paralela 45, la sub 45% față de perioada preCOVID; Principalul obiectiv al agenției este acum să-și poată acoperi cheltuielile
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 2 mar 2021

Turoperatorul Paralela 45 estimează că va înregistra în acest an o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro, de la 24 de milioane de euro anul trecut, când agenția de turism a raportat o scădere masivă a încasărilor. Urmare a crizei COVID și a restricțiilor impuse de autorități, principalul obiectiv al companiei pentru anul în curs este acoperirea cheltuielilor.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Rulajul bugetat pentru 2021 reprezintă mai puțin de 45% din business-ul de dinaintea COVID (circa 60 de milioane de euro în 2019), iar încasările companiei – una dintre cele mai mari agenții de turism din România - depind în continuare de evoluția crizei sanitare și de deciziile autorităților.

Cum ajută un copil de 4 ani dezvoltarea unui business online CITEȘTE ȘI Cum ajută un copil de 4 ani dezvoltarea unui business online

“Pe fond, cel mai important obiectiv este să putem să ne acoperim cheltuielile, să avem destinații cât mai multe deschise. Trebuie să ne putem plăti decent oamenii, care sunt adevărata valoare a unei agenții de turism”, a declarat pentru Profit.ro Alin Burcea, proprietarul și CEO-ul Paralela 45.

El spune că efectele COVID sunt dure, în sensul restricțiilor, în special cele internaționale, în condițiile în care includerea pe “lista galbenă” face o destinație neatractivă din cauza carantinei impuse la întoarcerea din călătorie.

Ce faci atunci când fiecare client vrea altceva de la magazinul tău online? CITEȘTE ȘI Ce faci atunci când fiecare client vrea altceva de la magazinul tău online?

“Sunt țări pur și simplu închise, de exemplu Israel, dar și altele. Sunt destinații «verzi», cum este de exemplu Grecia, în care putem merge cu test, dar care nu au anunțat încă, oficial, că îi primesc pe cei vaccinați cu ambele doze. De aceea, oamenii sunt în așteptare. (…) Turcia, de asemenea, a anunțat că la 31 martie se opresc restricțiile. Teoretic, de la 1 aprilie vom putea merge fără test, dar încă nu este o certitudine”, afirmă Burcea.

O destinație externă căutată în această perioadă de turiștii români este Egiptul, întrucât accesul se poate face cu un simplu test, prețurile nu sunt ridicate, iar numărul de infectări cu COVID este redus.

Succesul Wörwag Pharma: de la farmacie la companie farmaceutică internațională CITEȘTE ȘI Succesul Wörwag Pharma: de la farmacie la companie farmaceutică internațională

“Toată lumea dorește să călătorească, să meargă în vacanță. Dacă se vor clarifica lucrurile, așa se va întâmpla”, mai spune Burcea.

Turismul a fost anul trecut unul dintre domeniile care au resimțit acut criza coronavirusului. Urmare a restricțiilor de călătorie impuse de autorități și a prudenței manifestate de clienți agențiile au avut încasări extrem de reduse timp de mai multe luni, dar paradoxal un volum de muncă ridicat, pentru că au fost nevoite să reprogrameze sau să anuleze vacanțele cumpărate înainte de debutul pandemiei. Între timp, după o perioadă de izolare, apetitul pentru călătorii este în creștere, dar persistă incertitudiniile legate de COVID. 

viewscnt
Afla mai multe despre
paralela 45 covid