Numărul turiștilor români care au călătorit în Germania în anul 2022 a depășit nivelul pre-pandemic

Numărul turiștilor români care au călătorit în Germania în anul 2022 a depășit nivelul pre-pandemic
Profit.ro
Profit.ro
scris 11 mai 2023

Turiștii români au înregistrat peste un milion de înnoptări (inclusiv campări) în Germania în anul 2022, depășind astfel cu aproape 6% nivelul înregistrat în anul 2019, cel mai bun an turistic pentru perioada pre-pandemică.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Potrivit unui comunicat al Organizației Germane pentru Turism, doar trei țări din regiune au înregistrat creșteri în ceea ce privește numărul de înnoptări în Germania în 2022 comparativ cu 2019, respectiv Slovacia, România și Croația, scrie Agerpres.

FOTO Hotelul Premier Palace, ofertat pe piață la preț redus CITEȘTE ȘI FOTO Hotelul Premier Palace, ofertat pe piață la preț redus

Anul trecut, românii au avut 1.212.772 înnoptări, iar în anul 2019 au avut 1.146.698 înnoptări în unitățile de cazare din Germania. În topul preferințelor destinațiilor externe de călătorie, Germania se clasează pe locul trei pentru români, fiind devansată doar de Italia și Grecia.

"Germania, ca destinație de călătorie, oferă românilor o alternativă sigură, organizată și calitativă de a-și petrece vacanțele, cu atât mai mult cu cât în ultimii șase ani s-a clasat pe locul 1 în clasamentul de imagine al Nation Brands Index. În plus, ofertele de călătorie axate pe turismul ecologic și sustenabil, precum și accesibilitatea foarte bună sunt extrem de apreciate de români", a explicat Cristian Sallai, directorul Organizației Germane pentru Turism în Bulgaria, Bosnia și Herțegovina, Croația, Muntenegru, România și Serbia.

Cu ajutorul campaniilor de comunicare tematice ale Oficiului Național de Turism al Germaniei, pentru anul acesta, Germania își propune să-și consolideze statutul de destinație culturală numărul unu pentru europenii care călătoresc din întreaga lume. Astfel, Organizația Germană pentru Turism își extinde angajamentul de a poziționa Germania ca o destinație sustenabilă, cu o gamă largă de situri incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO, care au o valoare inestimabilă la nivel internațional.

Începând cu luna aprilie, noua campanie globală "51 de Situri Incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO" a atras atenția potențialilor turiști în Germania către valorile culturale și peisajele naturale unice, combinate cu o rețea bine dezvoltată de transport public. Cu un total de 51 de situri incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO, Germania este numărul trei în lume și, prin urmare, este una dintre țările cu cea mai mare densitate de situri naturale și culturale.

Vacanță în Grecia: Ia avânt închirierea pe Airbnb de spații de cazare în peșteri și case din copaci CITEȘTE ȘI Vacanță în Grecia: Ia avânt închirierea pe Airbnb de spații de cazare în peșteri și case din copaci

"Cele 51 de situri incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO țintesc mult dincolo de orizontul multiplelor crize pe care le trăim în prezent. Ele reprezintă noile începuturi și întruchipează ideea unei Europe unite într-un mod unic. Până astăzi, ne putem inspira pentru noi modele din acest spirit special al patrimoniului mondial. Cât despre potențialii călători în Germania, studiul Destination Brand 2021 demonstrează o legătură strânsă între afinitatea pentru călătoriile durabile și interesul pentru experiențele culturale. Având în vedere acest lucru, am conceput campania în așa fel încât să inspire oamenii să experimenteze siturile germane incluse în Patrimoniul Mondial UNESCO cu un comportament de călătorie prietenos cu mediul înconjurător", a declarat Petra Hedorfer, președintele Consiliului de administrație al Organizației Germane pentru Turism.

Campania promovează descoperirea celor 51 de situri ale patrimoniului mondial din cele șapte categorii: "Castele și palate", "Istorie culturală", "Natura și grădini", "Cultură industrială", "Arhitectură și Design", "Biserici și Mănăstiri" și "Orașe istorice".

Elementul central al campaniei sunt cele opt trasee tematice care combină călătoriile sustenabile către siturile de patrimoniu mondial cu experiențele emoționale pe care le poți trăi parcurgând aceste trasee și totodată, inspirația turiștilor pentru a-și planifica sejururi mai lungi. Oferind mai multe puncte de interes tematice de-a lungul traseului, călătorii pot descoperi și regiuni ale Germaniei care sunt mai puțin frecventate de turiști.

Sugestiile pentru călătoriile de opt până la douăsprezece zile conțin sfaturi detaliate de călătorie, hărți și link-uri către experiențe de călătorie durabile de la fiecare microsit. Acestea constituie atât surse de inspirație, cât și ghiduri practice pentru planificarea individuală a călătoriilor. Traseele sunt concepute în așa fel încât să poată fi parcurse cu ușurință și cu mijloacele de transport în comun.

Organizația Germană pentru Turism (DZT) este "asociația turistică" națională a Germaniei, constituită ca parteneriat public-privat cu sediul central în Frankfurt pe Main. Reprezintă destinația turistică Germania în numele Ministerului Federal al Economiei și Energiei (BMWe), fiind sustinută de către acest minister în baza unei decizii a Camerei Deputaților din RFG.

viewscnt
Afla mai multe despre
germania
turisti