Carrefour a deschis miercuri al 4-lea supermarket Market din Craiova, ajungând la o rețea de 109 magazine în acest format. Retailerul și-a asumat recent închiderea a trei magazine în Brăila, pentru a putea primi avizul Consiliului Concurenței pentru preluarea rețelei Billa.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Noul supermarket din Craiova are o suprafață de 690 metri pătrați și o gamă de aproximativ 5.000 de produse
Retailerul așteaptă avizul Consiliului Concurenței pentru preluarea celor 89 de supermarketuri Billa, iar după integrarea acestora rețeaua Market a Carrefour aproape se va dubla. Carrefour va deveni astfel cel mai mare operator de supermarketuri din România, după suprafață.
În România, Grupul Carrefour număra 191 de magazine dintre care 29 hipermarketuri Carrefour, 109 supermarketuri Market, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact și un magazin online.
Carrefour România a obținut anul trecut o cifră de afaceri de 6,18 miliarde lei (1,39 miliarde euro), cu 13,4% mai mare comparativ cu 2014, și un profit net de 127,7 milioane lei (28,7 milioane euro), în creștere cu 9,6%.
Rezultatele cumulează afacerile Carrefour România SA – hipermarketurile și Artima – supermarketurile. Grupul are peste 9.000 de angajați în România.