Lanțul de cafenele Gloria Jean’s a revenit puternic pe profit după o pauză de patru ani, pe fondul celor mai mari afaceri și venituri de la lansarea pe piața locală

Știri   
Lanțul de cafenele Gloria Jean’s a revenit puternic pe profit după o pauză de patru ani, pe fondul celor mai mari afaceri și venituri de la lansarea pe piața locală

Lanțul de cafenele Gloria Jean’s, adus în România în franciză în 2005 de oamenii de afaceri turci care dețin și hotelul Ramada-Majestic din centrul Bucureștiului, a revenit anul trecut puternic pe profit după o pauză de patru ani, cu un câștig net de peste 1,37 milioane lei, pe fondul celor mai mari afaceri și venituri de la lansarea pe piața locală.

Operatorul lanțului a avut anul trecut o cifră de afaceri de 5,1 milioane lei (de la 4,3 milioane lei în anul precedent) și un profit net de 1,37 milioane lei. În ultimii zece ani, compania avusese profit doar în 2013, și atunci unul de circa 359.000 lei.

Urmărește-ne și pe Google News

Câștigul din anul trecut a venit pe fondul celor mai mari venituri din ultimii zece ani, de 6,7 milioane lei, și reducerii cheltuielilor, de la 5,6 milioane lei în 2015 și 5,8 milioane lei în 2016 la 5,3 milioane lei.

Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

Compania este controlată de Selim, Sabri și Nazli Orsan, familia de antreprenori turci care deține și hotelul Ramada-Majestic din centrul Bucureștiului, pe care, conform informațiilor Profit.ro, l-au scos acum la vânzare cu peste 13 milioane euro.

Gloria Jean’s Coffees își are originile în Chicago, pornind de la un mic magazin de cafea și cadouri în 1979.

În România, brandul a fost adus în franciză în anul 2005, primul coffee-shop Gloria Jean’s de pe piața locală fiind deschis în Plaza România, centru comercial deținut de grupul turc Anchor.

În prezent, rețeaua include opt cafenele, dintre care șase în București, una în Pitești și una în Constanța.

La nivel internațional, Gloria Jean’s are peste 400 de cafenelele în Australia și încă circa 300 în alte 40 de țări.

În toamna anului trecut, lanțul de cafenele a anunțat că va deschide până la finalul acestui an 21 de cafenele în șase țări din Europa de Est, respectiv câte 5 cafenele în Bulgaria și în Serbia, 4 în Croația, 3 în Slovenia și câte două în Muntenegru și Macedonia.

viewscnt
Afla mai multe despre
gloria jean’s coffees
extindere
cafenele