După ce a rulat pe canale tv consacrate din Europa, spotul publicitar "Romania - Explore the Carpathian Garden" va fi difuzat în curând și pe ecranele din alte colțuri ale lumii. România va investi 1 milion de euro în promovarea din Turcia, care va începe în luna octombrie.
Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Mirela Matichescu, președinte Autorității Naționale pentru Turism, a declarat că turcii sunt așteptați în țara noastră. "Avem o linie directă de avion din Istanbul către Mihail Kogălniceanu, aeroportul din Constanța. Sunt linii directe Istanbul-București", a spus aceasta la Digi 24. În lunile următoare România va fi promovată în Emiratele Arabe Unite, Rusia, Israel și India.
Ce a fost în 2014
În anul 2014, România a fost vizitată de 1,91 milioane de turiști străini, majoritatea în interes de afaceri. Aceștia au cheltuit 5,09 miliarde lei (1,14 mld. euro), cea mai mare pondere fiind deținută de sumele alocate pentru cazare, potrivit datelor anunțate de Institutul Național de Statistică. Numărul turiștilor și cheltuielile lor au fost mai mari decât în 2013 - 1,71 milioane, respectiv 4,79 miliarde lei. Cei mai cei mai mulți turiși au provenit din Germania (234.451), Italia (184.514) și Israel (139.425).
Bucureștiul este principala destinație a turistilor străini care ajung în România.