UPC România în T1: venituri și clienți în creștere. Televiziunea digitală a atins și depășit un reper

UPC România în T1: venituri și clienți în creștere. Televiziunea digitală a atins și depășit un reper
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 7 mai 2019

UPC România, parte a grupului american Liberty Global, a înregistrat venituri de 168,8 milioane lei în primul trimestru al acestui an, în creștere cu 4,2% față de martie 2018.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 iunie - Medika TV - Maratonul Sănătății dentare. Parteneri: Corina Dent, Excedent, Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics
27 iunie - Maraton Profit News TV - Maraton Made in Romania (ediția a II-a). Parteneri: Auchan, Kaufland, Liberty Steel
25 iulie - Maraton Medika TV - Sanatatea Aparatului Urinar

La 31 martie, numărul abonamentelor (RGU) a ajuns la un total de 2.089 milioane pe toate segmentele de business, respectiv televiziune, internet și telefonie. Față de aceeași perioadă a anului trecut, compania are un total de 19.500 abonamente noi. La sfârșitul orimului trimestru al acestui an, UPC România are un număr total de 961.700 clienți.

Operatorul și-a extins aria de acoperire a serviciilor digitale cu 49.600 de case, ajungând la 3,126 milioane de gospodării din România.

UPC România a închis 2018 pe minus la clienți și pe plus la abonamente CITEȘTE ȘI UPC România a închis 2018 pe minus la clienți și pe plus la abonamente

"Observăm o apetență tot mai mare pentru serviciile digitale cu valoare adăugată – viteze superioare de internet prin Wi-Fi, grilă extinsă de canale TV, conținut sportiv de calitate, precum și echipamente avansate", spune Mihnea Rădulescu, CEO UPC România.

ULTIMA ORĂ CONFIRMARE Focus Sat a fost vândută, alături de alte trei companii UPC, pentru 180 milioane euro CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ CONFIRMARE Focus Sat a fost vândută, alături de alte trei companii UPC, pentru 180 milioane euro

Pe segmentul de internet, UPC a adăugat 6.900 de noi abonamente față de martie 2018, UPC furnizând astfel de servicii către 594.200 de clienți.

Televiziunea digitală a atins și depășit un reper important: peste 700.000 de clienți, cu 28.300 de noi abonamente adăugate în ultimul an.

Baza de abonamente a crescut cu peste 4% față de perioada similară a anului 2018, ajungând la un total de 708.400 de clienți.

Segmentul de voce (telefonie fixă) a înregistrat o creștere anuală de 6%, în trimestrul I 2019, compania având o bază de 581.100 clienți cu servicii de telefonie (33.300 de clienți noi).

viewscnt
Afla mai multe despre
upc romania
internet
venituri
clienti
rezultate