Reprezentanții agenției de turism Paralela 45 confirmă vânzarea anunțată de Profit.ro.
Fosta SIF Oltenia, care în acest an s-a angajat într-un proces de vânzare a participațiilor minoritare la companii periferice pentru piața de capital românească, afișează un activ total apropiat de cel din trimestrele anterioare.
Flanco a dat startul campaniei Black Friday de primăvară. Retailerul a pregătit reduceri la diferite produse, valabile timp de o săptămână, în perioada 15 - 21 mai, în toate magazinele sale din țară, precum și online, pe flanco.ro.
PPC Energie lansează PPC myEnergy Coach, o platformă digitală care oferă informații personalizate pentru eficientizarea consumului de energie dintr-o locuință.
România a semnat contractul prin care va lansa primul tronson de autostradă care va fi construit în țară de ucraineni.
Companie a finalizat recent fuziunea cu acționarul său majoritar, Prefab a realizat în primul trimestru o cifră de afaceri netă de 15,61 milioane lei, în scădere cu 20,44% față de cea de 19,62 milioane lei din exercițiul financiar precedent.
Compania Chimcomplex, care a preluat activele Oltchim, a înregistrat în primele 3 luni ale anului 2025 o cifră de afaceri de 325,83 lei, cu 23,76% mai mică decât cea de 427,40 milioane lei din exercițiul financiar precedent.
Auchan România continuă dezvoltarea programului de franciză lansat în iunie 2024 și ajunge la 30 de magazine de proximitate Simply by Auchan.
Asirom Vienna Insurance Group a încheiat un parteneriat strategic cu SelfPay, liderul pieței de stații de plată self-service din România, prin care oferă clienților un nou canal de accesare a produselor Asirom și posibilitatea de a achita astfel polițele de asigurare.
Retailerul german Kaufland lansează în România campania „Magazinul tău preferat e vecinul tău bun", o inițiativă integrată de activare a cupoanelor din Kaufland Card, care oferă clienților acces rapid la reduceri personalizate.