În ciuda presiunii pe venituri și a contextului actual imprevizibil, românii încă apreciază să meargă la cumpărături și consideră într-o proporție destul de mare experiența de shopping ca fiind una relativ plăcută, arată un studiu realizat recent de către Highlight Agency, citat de Alexandru Petrea, CEO-ul companiei.
Lanțul de restaurante La Plăcinte, care mai operează astăzi 4 unități în București, a intrat în insolvență, la propria cerere, având în 2023, ultimul an raportat, datorii totale de aproape 10 milioane lei, fără obligații neachitate către ANAF.
Pepsico a semnat un acord pentru cumpărarea mărcii de băuturi prebiotice Poppi.
Pesta Micilor Rumegătoare, denumită și ”ciuma oilor”, a fost din nou confirmată în România.
Retailerul francez Decathlon lansează, după o perioadă de testare în 2024, o colecție de îmbrăcăminte dedicată purtării zilnice, nu doar sportului.
Președintele ANPC, Cristian Popescu-Piedone, avansează primul proiect relevant de modificare a legislației, de la preluarea mandatului, pregătind introducerea unui mecanism eficient de informare a consumatorilor cu privire la modalitatea de formare a prețului final al unui produs comercializat.
Direcția Generală Control și Supraveghere Piață din cadrul A.N.P.C., a publicat un proiect de ordin privind informarea consumatorilor cu privire la adaosul comercial aplicat produselor comercializate raportat la prețul de bază al producătorului.
Ice Concept România, brand autohton de bijuterii, a inaugurat cel de-al treilea magazin fizic din țară, situat în Electroputere Mall Craiova.
Federația Patronatelor din Industria Ospitalității din România (FPIOR) atrage atenția asupra deficitului acut de forță de muncă din sectorul HoReCa, care afectează stabilitatea și sustenabilitatea afacerilor din domeniu.
Forever 21, brandul care odinioară atrăgea milioane de tinere și adolescente datorită hainelor sale ieftine și la modă, a depus cerere de faliment, după ani de performanțe financiare slabe, relatează Bloomberg.