Guvernul maghiar, condus de Viktor Orban, a decis să prelungească plafonarea adaosului comercial pentru unele produse non-alimentare.
IKEA România, parte din grupul suedez cu același nume, cel mai mare retailer de mobilă din lume, dar și de pe piața locală, anunță relocarea Punctului de ridicare comenzi din Constanța în Centrul Comercial Supernova.
Cel mai mare lanț de magazine de vânzare cu amănuntul din Statele Unite și la nivel mondial, Walmart, a avertizat joi că va fi nevoit să înceapă să majoreze prețurile mai târziu în cursul lunii mai din cauza costului ridicat al taxelor vamale, un semnal clar că războiul comercial declanșat de președintele american Donald Trump începe să se resimtă în economia SUA, transmite agenția Reuters.
Cartoful dulce (Ipomoea batatas) este un aliment nutritiv cu numeroase beneficii pentru sănătate.
Lanțul olandez de magazine cu discount Action, care vinde produse la preț redus, atât alimentare, cât și nealimentare, confirmă că va intra pe piața din România, mișcare anunțată de Profit.ro din vara anului trecut, precizând acum că va deschide primul magazin cel târziu în toamna acestui an.
Companiile IULIUS și Atterbury Europe au finalizat procesul de extindere a Iulius Mall Suceava Iulius Mall Suceava totalizează 60.000 mp de retail, iar noua zonă comercială aduce, în premieră, cele mai noi concepte de magazine Lefties, Stradivarius, HalfPrice, Reserved, Mohito, House și Cropp, locații de food & b.verages, un parc și 2.400 de locuri de parcare.
Un grup format din cei mai mari retaileri și giganți ai comerțului online din Europa a cerut Comisiei Europene să limiteze comisioanele considerate excesive percepute de Visa și Mastercard, susținând că acestea afectează competitivitatea Uniunii Europene și descurajează concurența, relatează Reuters.
Flanco a dat startul campaniei Black Friday de primăvară. Retailerul a pregătit reduceri la diferite produse, valabile timp de o săptămână, în perioada 15 - 21 mai, în toate magazinele sale din țară, precum și online, pe flanco.ro.
Auchan România continuă dezvoltarea programului de franciză lansat în iunie 2024 și ajunge la 30 de magazine de proximitate Simply by Auchan.
Retailerul german Kaufland lansează în România campania „Magazinul tău preferat e vecinul tău bun", o inițiativă integrată de activare a cupoanelor din Kaufland Card, care oferă clienților acces rapid la reduceri personalizate.