Bayerische Motoren Werke (BMW) a anunțat că intenționează să majoreze anul acesta la 15% ponderea vehiculelor complet electrice în totalul vânzărilor, de la un nivel de aproape 10% în 2022, transmit DPA și Reuters.
Producătorul auto german a vândut anul trecut 2,4 milioane de mașini, cu aproximativ 100.000 mai puține decât în 2021, a informat un purtător de cuvânt al BMW, pe fondul cererii ridicate pentru modelele electrice i4, iX, iX1 și i7, scrie Agerpres.

21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
Brandul BMW a vândut anul trecut 2,1 milioane de vehicule, în scădere față de nivelul record de 2,2 milioane în 2021, deoarece restricțiile impuse în China au afectat producția iar inflația din Europa a redus cererea.
Rezultatele finale privind vânzările în 2022 ale grupului, care deține brandurile BMW, Mini și Rolls-Royce, vor fi anunțate în 10 ianuarie.
Totuși, BMW a compensat până acum scăderea volumelor de vânzări cu prețuri mai ridicate, înregistrând o creștere a profitului în trimestrul trei din 2022.
"Suntem mândri că brandul BMW rămâne numărul unu în topul segmentului premium pe plan global", a anunțat compania, făcând referire la rivala Mercedes-Benz, care a fost timp de câțiva ani pe primul loc.