Vânzările Grupului Renault, din care face parte și marca Dacia, au ajuns la un volum record de 2,1 milioane de vehicule după primele șase luni ale anului, cu o creștere de 9,8%. Vânzările Dacia au contribuit decisiv, cu o pondere de aproape 20% din totalul grupului și o creștere de 13,4%.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Marca Dacia a urcat la un nivel de 378.095 de vehicule vândute în primele șase luni ale anului, o creștere cu aproximativ 45.000 de vehicule a volumului, ceea ce reprezintă 13,4 procente peste nivelul de anul trecut. Vânzările Dacia au fost susținute de 355.068 unități vehicule de pasageri și 23.027 vehicule comerciale.
Întreg Grupulul Renault a reușit să livreze 2,07 milioane de autovehicule, valoare care include și mărcile Jinbei și Huasong, pe care Renault le contabilizează începând din acest an. Creșterea este de 9,8%, iar fără cele două branduri asiatice creșterea ar fi fost de 5,3%, potrivit Renault. Grupul a ajunsla o cotă de piață de 4,2%.
CITEȘTE ȘI BMW se pregătește să devină primul constructor de automobile non-chinez care deține majoritatea într-o companie localăSingura marcă din grup care a scăzut este Samsung Motors, cu 26,9% mai puține vehicule vândute.
În Europa, Renault Group a urcat cu 4,4%, cu 1,07 milioane de vehicule și o cotă de 11%. Marca Renault a crescut cu 1,1%, ajungând la o cotă de piață de 8,1%. Dacia a reușit să vândă 281.225 vehicule în Europa, cu 14,6% mai multe decât anul trecut, urcând la o cotă de piață de 2,9%.