Dacia și Renault au un nou director de marketing, pentru România, Moldova și Bulgaria

Dacia și Renault au un nou director de marketing, pentru România, Moldova și Bulgaria
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 28 oct 2020

Renault Group a anunțat numirea unui nou director de marketing pentru Cluster South Eastern Europe, pentru mărcile Dacia și Renault, pe trei piețe: România, Republica Moldova și Bulgaria.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Mărcile Dacia și Renault vor avea un nou director de marketing, Nicolas Leitienne, pentru România și pentru celelalte două țări din vecinătate, Moldova și Bulgaria. Acesta îl înlocuiește pe Daniel Filip, care a fost numit director general Renault Ucraina.

Dacia și Renault au un nou director de marketing, pentru România, Moldova și Bulgaria

Nicolas Leitienne are 44 de ani și vine de pe poziția de Head of Product & Pricing Department, pe regiunea Eurasia, din care face parte și România. Lucrează în Groupe Renault din anul 2000, având diferite funcții în vânzări (Director Regional și apoi Director Național de Vânzări în Franța ) și marketing (Manager de produs, Manager de proiect e-Commerce, Marketing Coodinator). În 2014 a fost numit Head of Product & Pricing Department pentru regiunea Asia-Pacific, iar din 2017 a fost mutat pe aceeași funcție în regiunea din care face parte România. Leitienne a absolvit EM Lyon Business School (Franța) și Universitatea din Birmingham (Marea Britanie).

FOTO Renault a lansat Megane Sedan facelift, cu un nou motor și un interior mai rafinat CITEȘTE ȘI FOTO Renault a lansat Megane Sedan facelift, cu un nou motor și un interior mai rafinat

„Sunt încântat să ajung în poziția de Director de Marketing Cluster SE Europe într-un moment foarte interesant pentru ambele mărci. Dacia este în plin proces de relansare a modelelor sale cele mai importante, chiar primul vehicul electric, iar Renault își continuă ofensiva de produse electrificate prin integrarea în gamă a primelor modele hibride. Toate acestea reprezintă o provocare pe care sunt pregătit să o duc la bun sfârșit, sprijinit de echipele extrem de competente și motivate pe care le-am găsit aici.” a declarat Nicolas Leitienne.

viewscnt
Afla mai multe despre
dacia
renault
director marketing dacia
regiunea eurasia
cluster south east europe
nicolas leitienne