Renault Megane a primit o firească înnoire a designului, la jumătatea vieții, ocazie cu care constructorul francez a introdus pe acest model motorizarea hibrid cu încărcare ce fusese lansată pe Captur.
Renault Megane intră în rândul vehiculelor propulsate de motoare plug-in hibrid, adică cele „electrificate”, așa cum sunt ele denumite în industrie. Beneficiază de o baterie li-ion și pot fi încărcate la priză, în același timp având o minimă autonomie de mers exclusiv electric. Prima versiune care va oferi această motorizare va fi wagonul, ulterior fiind anunțat și hatchback-ul.
Noul motor E-TECH are 160 CP, după cum anunță Renault, care spune că tehnologia este inspirată din experiența de Formula 1 a mărcii. Sistemul de propulsie hibrid are în centru noul motor de 1.6 litri, care este susținut de două motoare electrice, acestea fiind însoțite de o cutie de viteze inteligentă, multimod. Nu sunt, însă, detaliate puterile motoarelor, astfel că nu știm care este puterea reală a motorului cu combustie, dacă bateria se descarcă.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Potrivit Renault, Megane E-TECH plug-in poate funcționa 100% electric până la 135 km/h cu bateria sa de 9,8 kWh (400V). Autonomie exclusiv electrică este de 50 de km în ciclul mixt WLTP și până la 65 de km în ciclul urban (WLTP City).
În rest, Megane face-lift beneficiază de mici îmbunătățiri ale designului, atât la exterior, cât și la interior, unde primește un nou display multimedia, un display pentru bord și de sistemul Easy-Link.
La capitolul versiuni de top, GT Line este înlocuită de noua R.S. Line, după modelul mărcilor premium.
Renault Megane face-lift va fi disponibil în showroom-uri începând din vara acestui an.