FOTO Volkswagen lansează un nou brand low-cost în China, JETTA, și vrea să cucerească segmentul chinezilor săraci. Logo-ul amintește bine de Dacia

FOTO Volkswagen lansează un nou brand low-cost în China, JETTA, și vrea să cucerească segmentul chinezilor săraci. Logo-ul amintește bine de Dacia
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 27 feb 2019

Volkswagen Group a lansat un nou brand, unul low-cost, cu care încearcă să acopere o mare parte din potențialul pieței din China, parte care se pare că nu poate fi satisfăcută de oferta actuală. Noul brand este Jetta, preluat de la modelul care a făcut istorie în cadrul companiei, iar logo-ul va include un J stilizat care amintește destul de bine de conturul logo-ului Dacia.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Dacă Dacia nu a reușit să ajungă în China, în pofida prețului accesibil, Volkswagen își lansează propriul brand local, Jetta, un nume de marcă ce a fost utilizat de VW decenii la rând pentru un model popular. După cum descrie Volkswagen strategia de lansare a acestui brand, ea vizează orașele cu milioane de locuitori aflate la distanță de marile metropole precum Beijing sau Shanghai, unde gradul de motorizare este extrem de redus, cu mai puțin de 100 de mașini la 1000 de locuitori. VW vizează clasa de mijloc a acestei comunități, persoane tinere care caută să-și cumpere prima mașină.

FOTO Volkswagen lansează un nou brand low-cost în China, JETTA, și vrea să cucerească segmentul chinezilor săraci. Logo-ul amintește bine de Dacia

Gama Jetta va fi produsă de joint-venture-ul FAW - Volkswagen în uzina din Chengdu și va include o berlină și două SUV-uri. Berlina JETTA are un design destul de simplu, amintește de Logan, ca siluetă, în timp ce SUV-ul preia din detaliile SUV-urilor VW, Tiguan și T-Roc. Vânzările sunt planificate să înceapă din acest an, în trimestrul al treilea.

„Cu JETTA, noi închidem golul dintre marca fanion VW din segmentul de volum de top și nivelul entry de mobilitate, care numără aproximativ o treime din piața chineză și este servită în special doar de branduri locale. În acest fel, ne vom crește semnificativ acoperirea în piață”, a precizat Jurgen Stackman, membru al board-ului VW.

FOTO Volkswagen lansează un nou brand low-cost în China, JETTA, și vrea să cucerească segmentul chinezilor săraci. Logo-ul amintește bine de Dacia

Potrivit VW, marca Jetta se va baza pe elemente ale ADN-ului VW, calitate, siguranță, valoare și un design specific. În același timp, odată cu intrarea Jetta pe piață, VW intenționează să se poziționeze și mai sus, pentru a-și „ascuți profilul”. În plus, VW spune că accelerează procesul de regionalizare a pieței.

FOTO Peugeot 508 Concept, adus la Geneva: 500 CP, accelerație 4 secunde, trei motoare CITEȘTE ȘI FOTO Peugeot 508 Concept, adus la Geneva: 500 CP, accelerație 4 secunde, trei motoare

Alegerea numelui Jetta nu a fost întâmplătoare, modelul local VW Jetta fiind extrem de popular printre chinezi. „A adus mobilitate pentru mase, așa cum Beetle a făcut-o cândva în Europa. Dezvoltat de VW și construit în China Jetta (n.r. modelul) a pus China pe roți”, a mai spus Stackman.

Este pentru prima dată în istoria grupului VW când transformă numele unui model în marcă.

Noua marcă JETTA va avea propria rețea de dealeri și va aborda clienții cu formate de vânzări inovative de la showroom-uri digitale, mall-uri, la vânzări mobile din camion. Plnul prevede 200 de dealeri până la sfârșitul anului.

FOTO Volkswagen lansează un nou brand low-cost în China, JETTA, și vrea să cucerească segmentul chinezilor săraci. Logo-ul amintește bine de Dacia

 

viewscnt
Afla mai multe despre
vw
jetta
noua marca vw
jetta china
vw low cost