Luca de Meo a început campania de marketing pentru „noul val” al Renault cu „amintiri memorabile” ale Renault Fuego și „Johnny & Mary”. Primele informații despre Duster 3

Luca de Meo a început campania de marketing pentru „noul val” al Renault cu „amintiri memorabile” ale Renault Fuego și „Johnny & Mary”. Primele informații despre Duster 3
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 7 mai 2021

Renault a început o adevărată ofensivă de marketing, specialitatea CEO-ului Luca de Meo, care are la activ o serie de victorii din această poziție, la Fiat, Alfa Romeo, Audi și SEAT. Evenimentul Renault Talks, organizat de marca franceză, a punctat câteva din proiectele pe care marca le-a demarat și care au ca scop repoziționarea acesteia.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Aparent, discuțiile la care au participat Luca de Meo și alți membri ai echipei Renault, adunate sub titlul „Renault Talks”, au urmărit mediatizarea direcțiilor în care se va dezvolta Renault. Practic, au reluat câteva subiecte anunțate deja, fără a aduce neapărat prea multe noutăți. În centrul lor s-a aflat expresia „Nouvelle Vague”, unul dintre instrumentele de marketing pe care De Meo încearcă să le utilizeze pentru a transforma Renault într-o marcă mai fashion, mai modernă, mai „premium”. Scopul este și el anunțat, pe alte canale: Renault vrea să ceară mai mulți bani pentru mașinile sale, iar pentru a reuși să facă asta are nevoie de o imagine potrivită, nu doar de mașini bune.

Societatea și-ar dori o nouă abordare din partea autorităților în lupta împotriva fumatului CITEȘTE ȘI Societatea și-ar dori o nouă abordare din partea autorităților în lupta împotriva fumatului

Renault spune că „Nouvelle Vague” va transforma marca „într-un brand construit în jurul tehnologiei, serviciilor și energiei curate”. Termenul, o traducere din anii 50 – 60 a celebrului New Wave, vrea să înglobeze, probabil, o stare de spirit în care s-ar putea regăsi clienții acestei mărci. Alături de redesenarea logo-ului, de schimbarea designului mașinilor și de accentul pus pe propulsia electrică, Nouvelle Vague este pariul de imagine pe care Luca de Meo îl pune pe Renault.

Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii

Descris ca „noua expresie a mărcii” și caracterizat prin „creativitate și modernitate”, termenul Nouvelle vag face apel la nostalgii, așa cum a făcut-o Fiat 500, produsul cu care Luca de Meo a devenit celebru, vorbind în prezentarea sa despre „amintiri memorabile ale Renault”, între care modelul Renault Fuego, de care cei mai în vârstă își amintesc mai bine, sau de melodia Johnny & Mary, a lui Robert Palmer. Toate aceste noi elemente se vor regăsi cel mai bine în campaniile de publicitate, cele care țintesc direct clienții potențial ai Renault.

FOTO Noi FOTOGRAFII-SPION cu viitorul crossover Dacia, supranumit Grand Duster CITEȘTE ȘI FOTO Noi FOTOGRAFII-SPION cu viitorul crossover Dacia, supranumit Grand Duster

Renault, prezentat drept cel mai verde brand

Șeful grupului Renault a anunțat și care sunt țintele sale: „În calitate de lider industrial al tranziției energetice, marca Renault va fi cel mai „verde” brand din Europa începând cu 2030, 9 din 10 mașini vândute fiind electrificate”. O afirmație îndrăzneață, care este susținută însă cu dificultate de realitate, în condițiile în care principalii rivali din Europa, VW Group și Stellantis, au o ofertă mult mai consistentă de automobile electrice și hibride, iar investițiile acestora în noi modele sunt copleșitoare, în raport cu forța pe care Renault o are în această clipă.

Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III) CITEȘTE ȘI Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III)

De Meo a mai vorbit la Renault Talks și despre două proiecte interesante pe care marca le-a lansat în ultima perioadă: „Software Republique”, o asociere a unor jucători importanți din zona IT, dar care are un caracter puternic naționalist-industrial, și Re-Factory, un program de reciclare a mașinilor și bateriilor, care ar putea să atragă atenția activiștilor de mediu, dar prea puțin pe cea a clienților, care astăzi nu sunt preocupați de ce se va întâmpla cu bateriile mașinilor lor peste 10 ani.

Arkana, primele informații despre Duster 3

Singurele subiecte concrete privind produsele Renault au fost cele în care au fost subliniate direcțiile în care vor merge mașinile mărcii: o abordare în forță a segmentelor C și D cu mașini electrificate, respectiv șapte modele noi, până în 2025, și ofensiva comercială, care începe cu Arkana, o mașină care aduce schimbări în primul rând din punct de vedere al prețurilor. De asemenea, a fost anunțat un nou motor în 3 cilindri, de 1.2 litri, destinat însă „segementelor superioare”, care va fi combinat cu un motor electric, cu două versiuni: una hibrid, de 200 de CP, și una plug-in hibrid, de 280 CP.

O mențiune pentru prezentarea Arkana, care a fost introdus în viața Renault ca un produs de nișă, în Rusia, (dezvoltat pe platforma Duster, una învechită) și care astăzi devine brusc vârful de lance al mărcii franceze, fiind reinventat de noua conducere a companiei. Ce este cel mai important la acest model nu este însă prețul, unul destul de mare și pe care șefii Renault mizează că va genera profit, ci motoarele. Două propulsoare microhibrid pe 12V, TCe 140 și TCe 160, care, împreună cu hibridul clasic E-Tech de 145 ar putea să ne ofere o idee despre ce motorizări ar putea primi viitorul Duster, care va fi lansat în 2023 – 2024.

viewscnt
Afla mai multe despre
renault nouvelle vague
luca de meo
renault e-tech
renault fuego